هزينه برق مشتركان تهراني هيچ افزايشي نداشته است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۶۵۹۲
مديرعامل شركت توزيع برق تهران بزرگ:

هزينه برق مشتركان تهراني هيچ افزايشي نداشته است

مديرعامل شركت توزيع برق تهران بزرگ با بيان اينكه هزينه برق مصرفي مشتركان تهراني هيچ افزايشي نداشته است، گفت: امسال 9 ميليون قبض برق در تهران صادر شده است. 

به گزارش خبرنگار شهري «شبكه خبر دانشجو»، مهندس مهدي ترابي صبح امروز با حضور در جلسه علني شوراي شهر تهران با ارائه گزارشي از عملكرد اداره برق در شش ماه گذشته گفت: در شش ماه نخست امسال 9 ميليون قبض برق در تهران صادر شده كه فقط 40 هزار مشترك يعني حدود يك درصد مشتركان بيش از 800 كيلووات ساعت برق در ماه مصرف داشتند و به همين دليل از هيچ يارانه دولتي برخوردار نشدند.

وي افزود: مشتركاني كه در بخش خانگي بيش از 800 كيلووات ساعت برق مصرف مي كنند از يارانه بهره مند نمي شوند.

مديرعامل شركت توزيع برق تهران بزرگ ادامه داد: پيك بار مصرف برق كه از ساعت 19 تا 23 است، نسبت به سال قبل كاهش داشته و استفاده از لامپ‌هاي كم مصرف نيز در اين زمينه بسيار موثر بوده است.

به گفته ترابي از خرداد 87 تا پايان همان سال شش ميليون و از ابتداي امسال تا پايان مهر 5/6 ميليون لامپ كم مصرف در بين شهروندان توزيع شده است.

وي افزود: براساس آمار، امسال مصرف برق در بخش خانگي در شش ماه نخست فقط 4/1 درصد افزايش داشته و بخش تجاري نيز با توجه به برگزاري دوره‌هاي آموزشي اداره برق هيچ افزايشي نداشته است.

مديرعامل شركت توزيع برق تهران بزرگ گفت: البته در بخش عمومي شش درصد رشد مصرف برق داشته ايم كه تعداد زياد روزهاي گرم در شش ماه نخست سال و به دنبال آن استفاده از وسايل سرمايشي، سبب اين رشد شده است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار