وزارت ارتباطات عامل اصلي ترافيك تهران است
سرهنگ هاشمي در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: يكي از وظايف وزارت ارتباطات ارائه تسهيلاتي در زمينه بانكداري الكترونيك و ارتباطات سيار است تا بتواند رفت و آمدهاي داخلي تهران را كاهش دهد، اما اين وزارتخانه آن طور كه بايد وظايف خود را انجام نمي دهد.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اين مطلب كه مي توان بيش از 1500 فعاليت روزمره را به راحتي با سيستم هاي الكترونيكي و تحت پوشش دولت الكترونيك انجام داد، گفت: توليد سفرهاي اضافه بر ظرفيت معابر در مكان هايي همانند نمايشگاه بين المللي و سالن اجتماعات وزارت كشور و همچنين زمان برگزاري كنكور دانشگاه ها در افزايش مشكلات ترافيك شهر تهران نقش اساسي دارند.
وي در ادامه گفت: در حال حاضر 74 درصد تخلفات شهر تهران مربوط به پارك ممنوعه و 25 درصد نيز مربوط به پارك دوبله است.
هاشمي تصريح كرد: براي حل معضل ترافيك، همه آحاد جامعه بايد هميار و همكار پليس راهنمايي و رانندگي باشند./انتهاي پيام/