وزارت ارتباطات عامل اصلي ترافيك تهران است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۱۲۶
سرهنگ هاشمي در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

وزارت ارتباطات عامل اصلي ترافيك تهران است

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: يكي از عوامل اصلي ترافيك در تهران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است؛ چرا كه وظايف خود را در زمينه ارائه خدمات دولت الكترونيك به خوبي انجام نمي‌دهد.

سرهنگ هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: يكي از وظايف وزارت ارتباطات ارائه تسهيلاتي در زمينه بانكداري الكترونيك و ارتباطات سيار است تا بتواند رفت و آمدهاي داخلي تهران را كاهش دهد، اما اين وزارتخانه آن طور كه بايد وظايف خود را انجام نمي دهد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به اين مطلب كه مي توان بيش از 1500 فعاليت روزمره را به راحتي با سيستم هاي الكترونيكي و تحت پوشش دولت الكترونيك انجام داد، گفت: توليد سفرهاي اضافه بر ظرفيت معابر در مكان هايي همانند نمايشگاه بين المللي و سالن اجتماعات وزارت كشور و همچنين زمان برگزاري كنكور دانشگاه ها در افزايش مشكلات ترافيك شهر تهران نقش اساسي دارند.

وي در ادامه گفت: در حال حاضر 74 درصد تخلفات شهر تهران مربوط به پارك ممنوعه و 25 درصد نيز مربوط به پارك دوبله است.

هاشمي تصريح كرد: براي حل معضل ترافيك، همه آحاد جامعه بايد هميار و همكار پليس راهنمايي و رانندگي باشند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار