اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها از دانشجويان بورسيه خارج تامين شوند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۱۷۱
معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري:

اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها از دانشجويان بورسيه خارج تامين شوند

معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارسال نامه‌اي به رؤساي دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي، معرفي افراد واجد شرايط جهت تشكيل كادر هيئت علمي دانشگاه‌ها را خواستار شد.

به گزارش گروه اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، متن نامه دكتر محمود ملاباشي به شرح زير مي‌باشد:

با عنايت به اينكه وزارت علوم در نظر دارد جهت تامين اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و پژوهشي به تعدادي محدود از داوطلبان واجد شرايط، بورس تحصيلي دكتري خارج در رشته هاي اولويت دار اعطا كند، ضمن جلب نظر آن رياست محترم خواهشمند است دستور فرمائيد ظرف مدت حداكثر منتهي به تاريخ 15/10/88، افراد واجد شرايط آن دانشگاه را با ارائه مدارك مويد دارا بودن شرايط دستورالعمل مربوطه جهت بررسي و اتخاذ تصميم به اداره كل بورس و امور دانشجويان خارج معرفي كنند.

مجدداً تأکيد مي كند كه اعطاي بورس فقط به رشته هاي تحصيلي اولويت دار و به افراد واجد شرايط تعلق مي گيرد، ضرورت دارد دستور فرمائيد كه از معرفي افراد فاقد اين شرايط و يا رشته غير اولويت‌دار جداً خودداري فرمايند.

شايان ذكر است، دستورالعمل و فرم متقاضيان ادامه تحصيل در خارج از كشور براي سال 1389 در سايت اينترنتي اداره كل بورس و امور دانشجويان خارج از كشور به آدرس www.iranscholarship.net قرار دارد، لذا ضروريست فرم‌هاي مربوطه پس از تكميل و تائيد هيئت اجرايي جذب آن دانشگاه و با امضاي رئيس دانشگاه مربوطه به اداره كل بورس و امور دانشجويان خارج اين معاونت نهايتاً تا 15دي ماه سال جاري ارسال شود.

گفتني است، دانشگاه‌هايي كه مدارك داوطلبان را در مهلت تعيين شده ارسال نكند، سهميه آنان بين دانشگاه‌هايي كه قبل از مؤعد مقرر مدارك را ارسال داشته‌اند، توزيع خواهد شد.

لازم به ذكر است،‌ داوطلبان جهت كسب اطلاعات بيشتر با معاون اداره کل بورس و امور دانشجويان خارج (تلفن تماس 82233100) تماس حاصل فرمائيد./انتهاي پيام/ 

پربازدیدترین آخرین اخبار