رئيس جمهور بذرپاش را به دبيري شوراي عالي جوانان منصوب كرد
دكتر محمود احمدينژاد در حكمي مهرداد بذرپاش را به سمت دبير شوراي عالي جوانان منصوب كرد.
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو» به نقل از دفتر امور رسانههاي رياستجمهوري، متن كامل حكم صادر شده از سوي محمود احمدينژاد به شرح زير است:
جناب آقاي مهرداد بذرپاش
معاون محترم رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان
در اجراي بند (17) ماده (4) اساسنامه شوراي عالي جوانان مصوب1371.5.6 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به عنوان دبير شوراي عالي جوانان منصوب ميشويد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال و همكاري ساير اعضاي محترم آن شورا، در به فعليت رساندن استعدادهاي جوانان سرافراز كشور و بهرهمندي از توانمنديهاي ايشان موفق باشيد.
/انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا