ربيعي در گفت وگو با «شبكه خبر دانشجو»:
مشكل كمبود قطعات اضطراري مترو با پرداخت 10 ميليارد تومان حل ميشود
مديرعامل بهرهبرداري شركت مترو تهران گفت: با پرداخت مبلغ 10 ميليارد تومان از سوي شهرداري تهران مشكل كمبود قطعات اضطراري مترو حل ميشود.
جعفر ربيعي در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، گفت: طبق دستور شهردار تهران، مبلغ 10 ميليارد تومان از سوي شهرداري براي رفع مشكلات ضروري به مترو اختصاص يافته كه 5 ميليارد تومان آن دريافت شده و بقيه تا هفته آينده پرداخت ميشود.
وي افزود: با پرداخت اين مبلغ، قطعات يدكي ضروري و اضطراري را ميتوان خريداري كرد و مشكلات را كاهش داد؛ اما مشكل كمبود واگن همچنان به قوت خود باقي است.
مديرعامل بهرهبرداري شركت مترو تهران يادآور شد: شهردار تهران دستور داده كه اين مبلغ تا هفته آينده به طور كامل به حساب مترو واريز شود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا