اولين گردهمايي سراسري سازمان هاي مردم نهاد فعال در زمينه اعتياد برگزار شد
اولين گردهمايي سازمان هاي مردم نهاد و دستگاه هاي فعال در زمينه مبارزه با مواد مخدر صبح امروز با حضور جمعي از مقامات كشوري و لشگري در سالن كوثر فرماندهي نيروي انتظامي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، در اين گردهمايي سردار خراساني، رئيس سازمان بسيج سازندگي، دكتر فقيه، رئيس سازمان بهزيستي، سردار احمدي مقدم، دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعي از نمايندگان مجلس حضور داشتند.
بر پايه اين گزارش، ارائه راهكارهاي تعامل بهتر سازمان ها و مردم و ارتباط موثر سازمان هاي مردم نهاد با ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمله محورهايي است كه در اين گردهمايي مورد بررسي قرار گرفته است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا