پرونده‌هاي حقوقي شهرداري در سه سال اخير 25 درصد كاهش يافته است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۴۴۶
مديركل حقوقي شهرداري تهران

پرونده‌هاي حقوقي شهرداري در سه سال اخير 25 درصد كاهش يافته است

مديركل حقوقي شهرداري تهران از كاهش 25 درصدي پرونده‌هاي شهرداري در سه سال اخير خبر داد.

نوروزي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در زمينه كاربري، تعداد طرح‌هاي عمراني شهرداري افزايش يافته كه در مقابل، پرونده‌هاي حقوقي اين سازمان كاهش داشته است.

وي با اشاره به افزايش اقدامات عمراني شهرداري در شهر افزود: حجم فعاليت شهرداري و تعداد معارضين هم افزايش داشته، ولي در بعد حقوقي، به نسبت فعاليت شهرداري كاهش چشمگيري داشته است.

مديركل حقوقي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: رشد شهر تهران از نظر عمودي و گسترش در مناطق شمالي متوقف شده؛ يعني از ساخت و سازهاي غيرمجاز در اين مناطق جلوگيري شده است.

نوروزي افزود: بيش از 70 درصد پرونده‌هاي حقوقي با مذاكره و توافق حل مي شود و تنها 20 تا 30 درصد آنها به مراجع قضايي ارجاع داده مي شود كه در اين مورد با نظر كارشناسان، مبلغ اموال از طريق دستگاه قضايي به حساب معارضين پرداخت مي شود.

وي تصريح كرد: تغيير كاربري در شهر تهران رو به كاهش است، ولي واحدهاي اجراي احكام در زمينه‌هاي مختلف بررسي هايي انجام مي دهند تا تغيير كاربري به وضعيت سابق برگردد.

مديركل حقوقي شهرداري تهران در خصوص پرونده ريزش ساختمان در سعادت آباد گفت: اين پرونده با رضايت اولياي دم، به مرحله يكنواختي رسيده كه بايد اعتراض‌ها بررسي شده و حق و حقوق افراد صدمه ديده به طور كامل پرداخت شود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار