امضاي تفاهم‌نامه بين مركز فرش ايران و سازمان توسعه تجارت
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۵۵۰
معاون كمك‌هاي تجاري سازمان توسعه تجارت ايران خبر داد:

امضاي تفاهم‌نامه بين مركز فرش ايران و سازمان توسعه تجارت

سازمان توسعه تجارت و مركز ملي فرش ايران با هدف توسعه و ارتقاء توان رقابتي خوشه‌هاي فرش كشور در راستاي توسعه صادرات اين صنعت، تفاهم‌نامه همكاري امضا مي‌كنند.

به گزارش گروه اقتصادي «شبكه خبر دانشجو»، كيومرث فتح الله كرمانشاهي با بيان اين مطلب گفت: همكاري و مشاركت در تدوين سياست‌ها و خط مشي‌هاي توسعه خوشه‌هاي داراي پتانسيل صادرات فرش در كشور حمايت از ايجاد و ثبت شبكه‌هاي توليدي و صادراتي فرش مانند كنسرسيوم‌هاي صادراتي و شركت‌هاي مديريت صادرات از محورهاي اساسي تفاهم‌نامه ياد شده است.

وي حمايت از ايجاد و تقويت برند فرش ايراني در بازارهاي بين المللي را از ديگر محورهاي اساسي اين تفاهم نامه ذكر كرد.

كرمانشاهي با اشاره به گونه‌هاي متعدد توليد فرش در كشور و مزيت‌هاي رقابت فرش ايراني در بازارهاي جهاني اظهار اميدواري كرد: كه با امضاي اين تفاهم‌نامه مشكلات توليد كنندگان و صادر كنندگان فرش در كشور رفع و شاهد افزايش صادرات اين كالاي پر بهاي ايراني در بازارهاي جهاني باشيم.

معاون كمك‌هاي تجاري سازمان توسعه تجارت تصريح كرد: كميته اجرايي انجام مفاد تفاهم‌نامه پس از امضاي طرفين، تشكيل و نسبت به اجرايي كردن مفاد تفاهم‌نامه اقدام خواهد كرد.

وي افزود: اعضاي اين كميته در سازمان توسعه تجارت ايران، گروه خوشه‌هاي صادرات‌گرا مستقر در دفتر امور بنگاه‌ها است./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار