رفتار سلیقه‌ای زنگنه در مسئله استخدام دانشجویان پذیرفتنی نیست
عضو کمیسیون انرژی در مجلس:
عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت باید مطابق تعهدی که به دانشجویان داده است، رفتار کند و نباید با آینده دانشجویان سلیقه‌ای برخورد کرد.
تعداد نظرات: ۲
محمد خدادادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
اقای حبیب اقا جاری عزیز خدا اموات شما رو بیامرزد. خدا به شما خیر دهد. بالاخره یکی از نماینده ها پیدا شد و درد دل ما رو مطرح کرد. من متاهل هستم با دوتا بچه ابتدایی ، کارم رو ول کردم 1000 کیلومتر مسافت را پیمودم و از شهر و دیار خودم دور موندم و کار ده ساله ام رو ول کردم برای بورسیه ی وزارت نفت و گرفتن مدرک فوق لیسانس و حالا که درسم تموم شده از خرداد 94 به بعد استخدام نکردند و چند روز پیش بالاخره جواب دادند که استخدام می کنیم ولی معدل 17 به بالا رو میگیریم. من معدل ارشدم شده 16.5 و با رتبه ی 13 کنکور ارشد رشته مهندسی ابزاردقیق و اتوماسیون بدون سهمیه وارد دانشکده نفت اهواز شدم جواب من اینه اون هم بعد از دست دادن کار قبلی ام در شهر خودم و بعد از فرغ التحصیل شدنم؟ این انصافه-مسلمونیه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
وقتی همه مسئولین و نمایندگان و دبیران شوراهای دانشجویی از این حرکت کاملا غیر سیاسی بچه های دانشگاه صنعت نفت حمایت کردند ، دلیلی اصلا وجود ندارد که توجیح کنه چرا هنوز مسئولین دانشگاه نفت و وزرات نفت سکوت معنی دارشون رو دارن ادامه می دهند. وقتی وعده داده شده و حالا به اون عمل نمیشه نتیجه ای جز سرخوردگی همین دانشجوهایی که میخوان اینده ساز این صنعت باشن و بدبینی و مهاجرتشون به جاهای دیگه نخواهد داشت. ان شاالله که هرچه زود تر این مشکل بچه های این دانشگاه و همچنین مشکل کار همه فارغ التحصیلای ایران حل بشه و امید دوباره به زندگی هاشون برگرده.
ارسال نظرات
آخرین اخبار