آموزش و پرورش با تغيير ساعت كاري مدارس مخالف است
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر يازرلو صبح امروز در حاشيه افتتاح فاز 5 اتصال مدارس به اينترنت در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اجراي طرح تغيير ساعت كاري تبعات اجتماعي بسياري دارد، اظهار داشت: هماهنگ كردن 6000 مدرسه در شهر تهران كاري بسيار مشكل است و مدارس ما آمادگي تغييرات انبوه را ندارند.
وي يادآور شد: اين طرح در اواخر مهرماه به آموزش و پرورش اعلام شد و انتظار مجريان آن اين است كه بتوانند اين طرح را در آبان اجرا كنند، اما شوراي عالي ترافيك نمي تواند در مورد مدارس تصميم بگيرد و فقط مسئوليت اياب و ذهاب را دارد.
رئيس آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان كرد: مجريان بايد در اين زمينه جديت داشته باشند و ساعت 7:30 را براي مدارس اعلام كنند.
يازرلو در خصوص تعطيلي كلاس هاي شهر تهران به دليل آنفلوانزا گفت: فعلا هيچ مدرسه يا كلاس درسي مجوز تعطيلي ندارد؛ چرا كه آنفوولانزا در شهر تهران تحت كنترل دقيق است.
وي يادآور شد: دانش آموزان مبتلا به بيماري آنفلوانزاي فصلي بسرعت به مراكز درمان ارجاع داده مي شوند تا مشكلي براي ساير دانش آموزان بوجود نيايد./انتهاي پيام/