كروبي از دايره ولايت مداري خارج شده است
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۷۹۹۳
موسوي در گفت و گو با «شبكه خبر دانشجو»:

كروبي از دايره ولايت مداري خارج شده است

نماينده مردم اردبيل در مجلس با اشاره به اينكه كروبي با اقدامات و اظهاراتي كه داشته نشان داد از دايره ولايت خارج شده است، ‌گفت: وي هر چه سريعتر بايد در اقدامات و گفتار خود تجديد نظر كرده و به دايره نظام و ولايت بازگردد.

سيد كاظم موسوي در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، با انتقاد شديد از صحبت‌هاي كروبي كه اتهام تناقض گويي به نظام زده است،‌ گفت: كروبي و برخي از دوستان وي از دايره ولايت خارج شده و دچار غفلت شده‌اند.

وي اظهار داشت: هرچه سريعتر بايد اين افراد در اعمال و گفتار خود بازنگري كرده و به آغوش اسلام و ملت بازگردند.

موسوي با اشاره به اينكه همه اين آقايان و به ويژه كروبي كه در مسندهاي مختلف قرار داشته اند، بايد در اعمال خود تجديد نظر كرده و بازگردند، افزود: كروبي و ديگر آقايان كه زخم خورده انتخابات هستند بايد هر چه سريعتر به دامن ولايت باز گشته و اظهار ارادت به پيشگاه انقلاب كنند.

نماينده اردبيل، مير و نمين، به كروبي توصيه كرد: هر چه سريعتر در اقدامات خود تجديد نظر كرده و به آغوش نظام بازگردند در اين صورت نظام نيز به مانند افرادي كه در گذشته از مسير انحرافي كه رفته بودند، بازگشته آنان را خواهد پذيرفت./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار