جریان مرموز«اسلام رحمانی»
از گوشه کنار نشریات دانشجویی؛
جریان مرموزی در تلاش است تا با معرفی چهره‌ای تحریف شده از اسلام ناب محمدی(ص) الگویی نامتعارف از آن را ارائه دهد و بی‌گمان این چهره بزک شده از اسلام به منافع و اهداف خاص سیاسی و فرهنگی آنان نزدیک‌تر خواهد بود.
تعداد نظرات: ۵
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
یه زمانی به حرفای همه شک داشتم ولی آیه الله خامنه ای جزو کسایی بودن و هستن که زمان نشون میده حرفاشون واقعا منطقی و از سر دلسوزی و درایت هست.
برای این سید واقعا احترام قائلم.
بدرالدین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
اونوقت تین عده از آقایون می خواهند ملت را اداره کنند و همچنان ملت غیور و سربلند مون رو بی عزت و آبرو تر کنند خدا به ما رحم کند .
ناشناس
Australia
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
پس میخواهید تا اخر زمان در جنگ باشید. چون منافع شما در جنگ است . مگر نمیشود با دنیا تعامل کرد و عزت هم داشت. سعی کنید با بالا بردن علمتان ومعرفتتان خود را معرفی کنید نا با تفنگ و نارنجک و توپ تانک که اینها همه دستپخت همون استکباری است که شما با آنها مخالفید. با خون ریزی و خرابی هیچ مشکلی حل نشده تا به امروز . کمی تاریخ بخوانید ایا چنگیز و تاتار و هیتلر توانستند عقایدشان را به دنیا با جنگ بخورانند ایا چیزی دیگری جز نفرت از خود برای دنیا باقی گذاشتند. کمی فکر کنید.
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
من در عجبم که یه عده بی سواد ( از نظر علوم دینی) از گروه خاصی از این هایی که ادعای تحصیلات حوزوی دارند وبه اصطلاح معمم هستند بصیرت و غیرت دینیشون بسیار بالاتره!! این لباس مقدس نباید تن هرکس برود. علمای حوزه مراقبت بیشتری بکنند.
ناشناس
United States of America
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
در قران و احادیث مردم به چندین گروه تقسیم شده انداول مومنان دوم کافران سوم منافقان چهارم مستضعفان پنجم مولفه قلوبهم ششم
مخلوط کنندگان عمل خوب وبد . با هر یک از این گروهها باید به طریقی که مناسب او هست رفتار کرد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار