مردم خواستار ساماندهي حمل و نقل عمومي از سوي شهرداري هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، محمدهادي ايازي صبح امروز در مراسم تقدير از مبلغان سامانه خدمات شهري ( 137) اظهار داشت: شهرداري به تنهايي از عهده اداره شهرهاي بزرگ برنميآيد، بنابراين براي ساماندهي بيشتر بايد از مردم در اين زمينه كمك گرفت.
وي افزود: تبديل نهاد خدماتي شهرداري به يك نهاد اجتماعي بدون مشاركت مردم امكان پذير نيست و بايد از نقش آنها در ساماندهي شهر استفاده كرد.
سخنگوي شهرداري تهران با اشاره به اينكه همكاري مردم حتي در جزئي ترين مسائل شهر مهم است، تصريح كرد: مشاركت مردم بايد از پايين ترين لايه اداره شهر شروع شده و به مسائل بالاتر افزايش يابد.
ايازي اظهار داشت: ساماندهي حمل و نقل عمومي و شهرسازي نيز مطالبات بعدي مردم از شهرداري است كه بايد با مشاركت مردم به بهترين نحو صورت گيرد؛ چرا كه شهرهايي كه بتوانند اين مطالبات را اجرا كرده و به مرحله فرهنگي- اجتماعي برسانند، موفق هستند./انتهاي پيام/