مردم خواستار ساماندهي حمل و نقل عمومي از سوي شهرداري هستند
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۳۸۹
سخنگوي شهرداري تهران:

مردم خواستار ساماندهي حمل و نقل عمومي از سوي شهرداري هستند

سخنگوي شهرداري تهران گفت: ساماندهي حمل و نقل عمومي بيشترين مطالبه مردم از شهرداري تهران است كه بايد با مشاركت خود آنها انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، محمدهادي ايازي صبح امروز در مراسم تقدير از مبلغان سامانه خدمات شهري ( 137) اظهار داشت: شهرداري به تنهايي از عهده اداره شهرهاي بزرگ برنمي‌آيد، بنابراين براي ساماندهي بيشتر بايد از مردم در اين زمينه كمك گرفت.

وي افزود: تبديل نهاد خدماتي شهرداري به يك نهاد اجتماعي بدون مشاركت مردم امكان پذير نيست و بايد از نقش آنها در ساماندهي شهر استفاده كرد.

سخنگوي شهرداري تهران با اشاره به اينكه همكاري مردم حتي در جزئي ترين مسائل شهر مهم است، تصريح كرد: مشاركت مردم بايد از پايين ترين لايه اداره شهر شروع شده و به مسائل بالاتر افزايش يابد.

ايازي اظهار داشت: ساماندهي حمل و نقل عمومي و شهرسازي نيز مطالبات بعدي مردم از شهرداري است كه بايد با مشاركت مردم به بهترين نحو صورت گيرد؛ چرا كه شهرهايي كه بتوانند اين مطالبات را اجرا كرده و به مرحله فرهنگي- اجتماعي برسانند، موفق هستند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار