عمده ترين مشكل سازمان اتوبوسراني نبود جايگاه سوخت رساني است
به گزارش خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، مهندس بيژني، صبح امروز در جلسه ارتباط مستقيم نظارت همگاني شهرداري در جمع خبرنگاران گفت: نبود جايگاه سوخت رساني مشكل عمده اين سازمان است كه روزانه 800 دستگاه كه 19 تا 25 درصد را شامل مي شود به دليل نداشتن سوخت از چرخه خدمت رساني به مردم خارج مي شود.
وي در خصوص تعداد اتوبوسهاي خصوصي و دولتي گفت: در حال حاضر براساس مصوبه دولت 34 درصد اتوبوس خصوصي و 66 درصد اتوبوس دولتي داريم اما تعداد نياز ما بيشتر از اينهاست؛ چرا كه 11 هزار اتوبوس براي خدمت رساني در شهر تهران نياز است اما در حال حاضر فقط 20 هزار اتوبوس داريم.
بيژني خاطرنشان كرد: سوخت هايي كه به اتوبوسها توسط جايگاههاي سوخت عرضه مي شود داراي ناخالصيهاي زيادي است كه مشكلات عمده براي كاركرد آنها به وجود آورده است.
مدير عامل شركت اتوبوس راني خاطرنشان كرد: هر هفته دو يا سه بار با مسئولان مرتبط مكاتبه داريم اما كيفيت سوخت هيچ تغييري نكرده است./انتهاي پيام/