محسن رضايي ارتحال آيتالله نجومي را تسليت گفت
به گزارش گروه سياسي «شبکه خبر دانشجو» محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پيامي درگذشت آيتالله سيد مرتضي نجومي را تسليت گفت.
متن پيام به شرح زير است:
فرهنگ تشيع، داغدار فقدان مهرِ فروزاني است كه در پرتو انوارِ تابناك او، رهروان فراواني به طريق سعادت و كمال، راه يافتند.
انديشمند فرزانه و مفسر گرانمايه قرآن حضرت آيتالله حاج سيد مرتضي نجومي، عمر با بركتش را در عرصههاي گوناگون خدمت و ترويج معارفِ مكتب پر افتخار اسلام سپري نمود.
او از مدافعين راستين و استوار نظام اسلامي در غرب كشور بود، زندگي مردمي او، زبانزد خاص و عام و درب خانهاش به روي همگان باز بود. علاوه بر فضايل فراوان، اين چهره ماندگار، افتخاري ارزشمند و گرانبها در هنر اسلاميِ خوشنويسي بشمار ميآمد.
اينجانب فقدان اين فقيه وارسته را به محضر حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، مراجع عاليقدر تقليد، حوزههاي علميه، مردم سرافراز و وفادار خطه كرمانشاه و عموم ارادتمندان ايشان و بويژه به بيت مكرم معظم له، تسليت عرض نموده و علو درجات اين مرد الهي را از درگاه حضرت حق طلب مي كنم./انتهاي پيام/