مدير عامل شركت اتوبوسراني:
سه ايستگاه معاينه فني براي اتوبوس هاي شركت واحد فعال هستند
مدير عامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: سه مركز معاينه فني زير نظر معاينه فني شهرداري تهران براي اتوبوس هاي شركت واحد در نظرگرفته شده كه هر سه ايستگاه از صبح تا عصر فعال هستند.
مهندس بيژني در گفت و گو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو»، گفت: به دليل افزايش آلودگي هوا سه مركز معاينه فني براي اتوبوس هاي شركت واحد در نظر گرفته شده كه روزانه تعداد زيادي از اين اتوبوس ها چك مي شوند.
وي افزود: در طول روز 20 تا 30 درصد اتوبوس ها به دليل مشكلات متنوعي از معاينه فني رد مي شوند ولي مشكلات آنها عمده نيست.
بيژني در ادامه در خصوص اضافه كردن دستگاه اتوبوس به خط پارك وي، وليعصر تصريح کرد: اضافه كردن اتوبوس ايجاد مشكل خواهد كرد؛ چرا كه در حال حاضر 95 دستگاه در اين خط فعال هستند و تايم رسيدن به ايستگاه ها بين 1 تا 2 دقيقه مي باشد كه اين به نظر ما مناسب است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا