اختصاص 9 ميليون ليتر سهميه رايگان بنزين براي معلولان
به گزارش گروه اجتماعي «شبکه خبر دانشجو»، دکتر ابوالحسن فقيه، رئيس سازمان بهزيستي کشور با اعلام اين خبر گفت: معلولان به دليل عدم مناسب سازي محيط و وسايل حمل و نقل عمومي براي رفع نيازهاي درماني، آموزشي و ديگر فوريت هاي خود نيازمند اختصاص سهميه بنزين ويژه هستند.
رئيس سازمان بهزيستي با تشکر از نگاه مثبت ستاد تبصره 13 افزود: سهميه در نظر گرفته شده پس از اينکه در اختيار سازمان بهزيستي قرار گرفت بر اساس دستورالعمل خاص و بر اساس نياز معلولان تحت پوشش از طريق مراکز بهزيستي در سراسر کشور در اختيارشان قرار مي گيرد.
فقيه با بيان اينکه زمان دقيق مراجعه براي دريافت کارت سوخت متعاقبا اعلام خواهد شد، گفت: به دليل برابر نبودن فرصت ها در استفاده از خدمات عمومي، معلولان از بخش عمده خدمات بي بهره اند و معلوليت شان باعث ايجاد هزينه هاي جديد ميشود./انتهاي پيام/