کد خبر:۴۸۹۴۹
با حضور 120 نفز از خواهران بسيج دانشجويي
دومين نشست کانون مطالعات زنان بسيج دانشجويي برگزار شد
دومين نشست تخصصي کانون مطالعات زنان و خانواده بسيج دانشجويي صبح امروز در مجتمع فرهنگي 13 آبان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگي «شبکه خبر دانشجو»، دومين نشست كانون مطالعات زنان و خانواده بسيج دانشجويي با موضوع بررسي مسائل و شبهات زنان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و فاطمه زهرا(س) صبح امروز با حضور مسئول امور بانوان دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و مسئول موسسه زنان و تحقيقات در تهران برگزار شد.
اين نشست با حضور آيت اللهي، مسئول امور بانوان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها؛ دكتر كرمي، مسئول موسسه مطالعات و تحقيقات زنان؛ دكتر حميد، استاد دانشگاه و با حضور 120 نفز از خواهران بسيج دانشجويي دانشگاههاي تهران در مجتمع فرهنگي دانشجويي 13 آبان برگزار شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا