عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران:
عملكرد شهرداري در جمع آوري كودكان خياباني رضايت بخش است
عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران با بيان اينكه عملكرد شهرداري در جمع آوري كودكان خياباني رضايت بخش است، گفت: شهرداي وظيفه خود را در خصوص جمع آوري كودكان خياباني به خوبي انجام داده است.
احمد مسجد جامعي در گفتوگو با خبرنگار اجتماعي «شبكه خبر دانشجو»، با ابراز رضايتمندي از عملكرد شهرداري در زمينه جمع آوري كودكان خياباني اظهار داشت: سازمان بازرسي كل كشور در گزارش خود از عملكرد شهرداري در اين زمينه تقدير كرده است.
عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران تصريح كرد: در گزارشي كه از سوي سازمان بازرسي كل كشور به شهرداري ارائه شده، آمده است كه دستگاههايي مانند بهزيستي در جمع آوري كودكان خياباني هيچ گونه همكاري نمي كنند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا