فردی در دولت می‌گوید برای رفع تحریم‌ها باید برجام ۲ و ۳ را امضاء‌ کرد/ برنامه موشکی ربطی به برجام ندارد
نگاهی به برجام پس از ۷۲ روز در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما
اجرای برجام پس از ۷۲ روز موضوع برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود که در آن کارشناسان نقاط مثبت و منفی آن را بررسی و ارزیابی کردند.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
درود بر آقای ایزدی حرف دل مردومو زد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
برجام ۱۰۰هم بیاد همین اش و همین کاسه,شاید وضعیت بدتر بشه اون امریکای خبیث داره تجارت میکنه با دنیا حالا میان ریش و قیچی بدن دست ما؟؟ما ساده بودیم گول خوردیم برجام چیه !!?رهبر از فکر این ملعون ها خبر داشتند ولی خب گوش شنوا پیدا نمیشد...نتیجشم دیدیم الان.
فاضل
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
تاچندسال پیش همه دنیابه پیشرفتهای علمی ایران درزمینه های مختلف اذعان داشتندودارند وهمه میدانندکه این امرباهدایتهای مقام معظم رهبری بدست آمده است.حال چه شده است که این آقایان باشعارهای فریبنده اقتصادی واشتغال و... که تاکنون نه تنهاهیچ اقدامی صورت نگرفته بلکه پس رفت هم دربیشترزمینه ها داشته ایم وخیلی چیزهای مادی ومعنوی راهم بااجرای سیاستهای استکبارپسنداین آقایان ازدست داداه ایم بجای استفاده از راهنمائیهای معظم له جهت حل مشکلات کشورثروتمندی مثل ایران بجای خدا به کدخداچشم دوخته اند.خدابه دادمان برسد.
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
ساده انگارانه است که بگوییم برجام مشکلات ایران را حل خواهد کرد . در اصل برجام برای برداشتن موانع دسترسی امریکا به اطلاعات سری کشور طراحی شده و می توان گفت " برجام مشکلات آمریکا را حل کرده است " - وقتی در برجام یک چندین خط قرمز زیر پا گذاشته شده قطعا با یک یا دو برجام دیگر خط قرمزی نخواهد ماند..... و این بدترین نوع استحاله نظام است
ارسال نظرات
آخرین اخبار