شرایط حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر اعلام شد/ صاحبان مشاغل آزاد با درآمد سالیانه حداقل ۳۵ میلیون در اولویت اول
پورابراهیمی خبر داد
سخنگوی کمیسیون تلفیق از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه ۲۴ میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
بسمه تعالي باسلام در خصوص درآمد مجموع سالانه بالاي 35000000 تومان تعداد نفرات ذكر نشده است؟ آيا خانواده يك و دونفره با سه و چهار وبالاتر يكي هستند . براي خانواده سه نفره درآمد مجموع 35000000 تومان سالانه ، ماهانه حدود 1000000 ميليون تومان به ازاي هر نفر ميشود كه با توجه به تورم و هزينه ها به دلار و درآمد ريالي مبلغ ناچيزي است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
وقتی من دارم ۳۵ میلیون حقوق سالانه میگیرم دارم سالی هم ۱۵ میلیون اجاره و ۵ میلیون خرج بیماری فرزندم را می دهم.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
1- آخه یکی 5 تا بچه داره، با کسی که مجردی زندگی می کنه، هردوشون 3میلیون حقوق بگیرن با هم برابرن؟! هیچ وقت ندیدم به این اشاره ای بشه... هیچ وقت... حقوق باید به ازای افراد خانوار تعیین بشه.
2- چند ساله داریم التماس می کنیم مسئولین بیان شفاف سازی کنن، میگیم در کشورای پیشرفته شفافیت بین مسئولین خیلی خیلی بیشتر از ایرانه. اصلا جلوی فساد رو خوب میگیره. حالا دولت حتی قراردادهای کلان کشوری که حق مردمه رو محرمانه گذاشته. مجلس هم در برابر شفافیت رای منفی میده... حتی این چیزایی که اعلام می کنن پر از ابهامه و شفاف نیست... حالا که دهان مبارکشون رو باز کردن میگن: «در کشورای پیشرفته ریزاطلاعات اقتصادی مردم وجود داره!»
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
"ما نمی توانیم کشوری باشیم که اطلاعات اقتصادی خانوارها وجود نداشته باشد."
اون وقت تعداد افراد یه خونه رو شرکت آب نمی دونه قیمت آب رو نسبت به خونه صعودی می بره بالا نه نسبت به تعداد افراد ساکن در خانه!!!!
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
یارانه ما در اسفندماه قطع شده . پدر و مادرم بازنشسته آموزش و پرورش هستند و مجموع حقوق دریافتی شان در ماه کمی بیش از دو ملیون تومان می باشد که بیش از نیمی از این مبلغ همان روز اول واریز حقوق باید برای وام ها و بدهی های مختلف خرج گردد . بعلاوه پدرم مبتلا به دیابت از نوع شدید می باشد و عملاً از کارافتاده است و بر همین اساس با مراجعه به سایت ثبت اعتراض ، جهت دریافت مجدد یارانه با وجود شرایط بسیار سختگیرانه ای که برای منصرف کردن معترضان اعلام کرده اند ، درخواست دادیم . به هر صورت بنده که متوجه نمی شوم دلیل حذف یارانه ما چه بوده است؟ دو واحد آپارتمان داریم که روی هم 200 متر می شوند و یکی از آنها را برای تامین جهیزه خواهرم رهن-اجاره دادیم و عملاً به مستاجرمان بدهکار هستیم! ...
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
... گفتیم شاید به این خاطر حذف شده ایم! مادرم مدیر ساختمانی است که ساکن آن هستیم و بیشتر قبوض باید توسط ما پرداخت شود ، بعلاوه بیشتر قبوض پدربزرگم و مغازه خودم را هم با همان حساب یارانه پرداخت می کنیم! گفتیم شاید فکر کرده اند مال و املاک فراوان داریم! خودم هم مغازه فروش محصولات فرهنگی با مجوز رسمی دارم و اجاره ام به زور در می آید اما اداره محترم دارایی در یک سال گذشته با عناوین و بهانه های مختلف نزدیک به 2.5 ملیون تومان مالیات و جریمه از بنده گرفته است که آن هم از حقوق پدر و مادرم و با صرفه جویی بوده . گفتیم شاید فکر کرده اند داریم که مالیات داده ایم؟! به هر حال این یک معمای چند مجهولی است!
SAERES
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
تو تمامی مراکز دولتی که افراد برای اعتراض میروند غیر رسمی گفته میشه که پیگیری نکنید تا اردیبهشت برای همه قطع میشود
وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
باسلام وعرض تبریک اگر مبنای ومعیار اعلامی (350000000ریال درآمد سالیانه مرز مشمول دریافت یارانه وحذف یارانه )درآمد سرپرست خانواده باشد صرفنظر از افراد تحت تکلف غیر شاغل وهزینه بر ویا افرادتحت تکلف و شاغل خانواده ودرآمدزا مورد نظر مورد عمل قرار گیرد باید برای عدالت تعریف جدید و منطبق باعمل ارائه داد. آیا یک خانواده دو نفره با حداقل درآمد فوق با یک خانواده پنچ نفره با حداکثر درآمد فوق یکسان است ولی اگر بر اساس درآمد سرانه خانواده و همچنین در نظر گرفتن مناطق اقلیمی از نظر برخورداری خدمات و سرمایه های ملی مد نظر قرار گیرد به توزیع عدالت اجتماعی نزدیکتر است
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
کار خیلی خوبیه ، به شرطی که یارانه این 24 میلیون را بدید به اون بقیه که خیلی اوضاع زندگیشون سخته ، نه اینکه بزنید به جیب خودتون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
من بازنشسته ذولت و حقوق من وهمسرم دو میلیون فرزند بزرگم ازما جدا زندگی میکند دوفرزند دیگرم تحصیل کرده وبیکار هستند یارانه ما6 ماهاست قظع شده لظفا قضاوت فرمایید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار