۱۰۰ برابر شدن سطح زیرکشت محصولات تراریخته در دنیا
رییس بخش فیزیولوژی مولکولی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: کشت محصولات تراریخته در ۲۸ کشور دنیا انجام می شود که در حدود ۲۰ سال گذشته سطح زیر کشت این محصولات بیش از ۱۰۰ برابر شده است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم
زمانی در این کشور حجامت را که سند قطعی بر دستور شرع بودن آن وجود دارد به بهانه طب مدرن و در حقیقت رونق بخشیدن به بیمارستانهای به سبک غربی ممنوع کردند ولی در حال حاضر بزرگترین مرکز تحقیقات حجامت دنیا در آمریکاست ؛ و امروزه محصول تراریخته حتی اجازه ورود به اسرائیل غاصب را ندارد و در بازارهای اروپایی با اجباری بودن برچسب و اطلاع رسانی همگانی بر غیرایمن بودن آن همراه است و تنها جزء بسیار اندکی از بازار آنها را اشغال کرده است ولی در کشور ما توسط مسئولینی که باید در وهله اول نگران مردم باشند تبلیغ می شود و بعداز چند سال که مانند برنجهای آلوده گندش در آمد کسی مسئولیت به عهده نمی گیرد. گوهر می دهیم و آشغال می گیریم و این است نتیجه اعتماد به دشمنان خدا.
علی
United States of America
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
سلام. محصولات تراریخته زاده ی کپیتالیسم است و از آنجا که دانشگاه های کشورهای توسعه یافته مخصوصا آمریکا در واقع بنگاه های اقتصادی هستند و تنها تحقیقاتی را انجام می دهند که شرکت ها سفارش بدهند، تقریبا هیچ تحقیقات دانشگاهی روی اثرات این محصولات رو سلامت انجام نشده و خود همین نشانگر مشکوک بودن تراریخته هاست. به هر حال بعضی از محققین مستقل جسته گریخته نشان داده اند که این محصولات سرطانزا و باعث رشد سریع تومورها می شوند. به هر حال اگر قرار است وارد بازار شوند حتما باید روی محصولات قید شود که تراریخته است تا مردم نادانسته سم تولیدی امثال آقای ناخدا را نخورند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار