در غیاب حسن خمینی چه کسی به استقبال خبرگان رفت؟
آخرین اخبار:
کد خبر:۵۱۳۵۶۸

در غیاب حسن خمینی چه کسی به استقبال خبرگان رفت؟

اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز برای تجدید بیعت به حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی رفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس و اعضای دوره جدید مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(6 خردادماه) در حالی برای تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) به حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی رفتند که برخلاف روال همیشگی، سید حسن خمینی تولیت آستان امام خمینی(ره) در این مراسم حضور نداشت. در غیاب سیدحسن خمینی، یکی از اعضای تولیت به استقبال رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری رفت. 

 


گفتنی است؛ پیش از این در مراسم افتتاحیه دوره پنجم مجلس خبرگان علی رغم دعوت از سیدحسن خمینی، وی در این مراسم حضور پیدا نکرد.

 

 

 

نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
بهرحال ردصلاحیت آ قاي سیدحسن آ قا کار درستی نبود.کارايشون هم اعلام دلخوری از حضرات عظام هست.
6
65
ناشناس
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
این حرکت نشان داد رد صلاحیت کار درستی بوده , منتخبان خبرگان وظیفه مهمی به عهده دارند نباید تحت تاثیر شرایط کارهای کودکانه انجام دهند
ناشناس
Finland
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
بنده برای سید حسن آقا احترام خاصی قاءل بودم اما این حرکت ایشون به شدت در نگاه من تاثیر منفی گذاشت
10
3
ناشناس
Finland
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
به چه دلیلی ایشون حاضر نبودند؟
4
4
ناشناس
Finland
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
علامه! سید حسن آقا این کارشون به لجبازی کودکانه نمیماند؟!
26
2
خیرخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
واقعیت آن است که تولیت امام کبیرامت ،پختگی ،ورزیدگی ،خلوص وجامع نگری بیشتری را می طلبد
12
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
بنده خدا خجالت کشید بیا ولش کنیین
0
1
پربازدیدترین آخرین اخبار