خبر نفتی هولناک/ وقتی وزارت نفت سهم ایران را دودستی به عربستان می‌بخشد
وزارت نفت در واکنش به انتشار گزارش از وضعیت اسف‌بار برداشت نفت ایران از میدان مشترک فروزان، از واقعیت‌هایی پرده برداشته که نشان از ضعف اطلاعاتی در این وزارتخانه و عقب نشینی ایران از میدان مشترک فروزان دارد.
تعداد نظرات: ۴
برادر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
نخیر.علت ضعف دولت سابق و بی پولیه دولت فعلیه!!!!!!!!!!
ایران دوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
و اسفا ! بعضی خبر تیشه بر ریشه قلب و جانم میزند این از آن دسته از خبرهاست ! عربهای وهابی که در دشمنی و دنییت دست آمریکا واسراییل را از پشت بسته اند اینها از تخم و ترکه همان عربهایی هستند که با گوشت تن ایرانی آبگوشت تهیه و با دعوت آنرا بخورد پدر خانواده میدهند اینها ارتبار همان مارقینی هستند که از پشت خنجر میزند
ناشناس
Finland
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
جان تو اینقدر منفی نباف کمی به اون مغزت فشار بیار و از کینه نژادی دست بردار اینجا منافع ملی مهم است و هر کسی بیشتر توانمند باشد بیشتر برداشت میکند و بیشتر از همه نفع می برد.
ناشناس
Spain
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
عامل اصلی افزایش برداشت افزایش حفر چاههای نفت بصورت ماتریسی کلاستری است که باید بصورت هوشمندانه جهت ازدیاد برداشت حفر می شد. و با توجه به اینکه مدیران پیر و فرسوده ای در شرکت های ملی حفاری ایران و فلات قاره بدون داشتن پشتوانه های علمی و سواد آکادمیک، به فکر خارج کردن افراد هوشمند و متفکر از مدار کار و تخصص و جایگزینی آنها با افراد فامیل و فاقد صلاحیت و .... هستند مطمئنا عربستان به ایران فرصتی نخواهد داد. مشکل عربستان نیست بلکه این فرمانروایان بلامنازع زیر مجموعه وزارت نفت هستند که به روش کدخدا منشی سکان حفاری استخراج و اکتشاف را به دست گرفته اند و این روش هم انگار مورد پسند وزارت نفت هم است.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار