برای روند پیگیری حقوق دانشجویان صنعتی سیرجان به وزارت علوم متوسل شدیم/ اخلاق مدیریتی مسئولان دانشگاه با روح انقلاب سازگار نیست
غبیشاوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان با اشاره به مشکلات دانشجویان این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه بارها برای تغییر شرایط با مسئولان مذاکره کردیم و هربار با بدترین برخورد مواجه شدیم، روند پیگیری حقوق دانشجویان را از داخل دانشگاه به خارج از دانشگاه انتقال دادیم.
تعداد نظرات: ۶
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
سلام. دستتون درد نکند. شما ها می تونین صدای مارو به وزارت برسونین. حرف دلمونو زدین. دمتون گرم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
خرم آن روز کزین منزل ویران برم ...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
تشکر بابت فعالیت های انجمن اسلامی دانشگاه،امیدوارم مسئولین نهایت تلاش خودشون رو برای ارتقا سطح این دانشگاه بکنن،برای ما ورودی های 94 خیلی روزای بدی بود و افت شدیدی داشتیم تو این دانشگاه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
جای تامل دارد که طی چند سالی که دانشگاه ما با ریاست فعلی اداره میشود با یک حساب سرانگشتی چندین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس داشته ایم و بی شک همگی دارای یک جریان فکری و سیاسی نبوده اند درحالی که پس از حضور این افراد مطمینا مدیران و مسولانی طبق نظر و تشخیص هر جریان فکری که بر سرکار می آید عزل و نصب میشوند اما همچنان این مدیر به فعالیت خود کماکان ادامه میدهد.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
آقا توی این دانشگاه کاری با دانشجوها کردن که تقریبا هیچ کس امیدی به تغییر و بهبود اوضاع نداره اینو میشه از تعداد انصرافی ها ،اخراجی ها ،مشروطی ها و دانشجویان تلاشگر ولی متاسفانه با معدل های پایین فهمید کار سختی نیس.
یه سوال دارم چند درصد دانشجوهای این دانشگاه معدل بالای 16 دارن؟ آیا همه دانشجوهای ورودی این دانشگاه بیسواد و کم استعداد هسن؟
پدر مادر این بچه ها با هزار امید اونا را میفرسن این دانشگاه ، دریغ از احترام حداقلی....
خدا ازشون نگذره....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
دقیقا.منم همین نظرو دارم
ارسال نظرات
آخرین اخبار