پشت‌پرده تلاش برای تحریم کودکان این سرزمین چیست؟/ تحریم‌تراشان مشغول کارند!
گزارش/
جور کردن بهانه‌ برای تحریم مملکت از یک پروتکل اختیاری، از کرامات دولت روحانی است. تیمی که مدعی بود می‌تواند با فن مذاکره سایه‌ تحریم را بردارد، رسماً حالا در حال «تحریم‌تراشی» است.
تعداد نظرات: ۱۷
گاگول
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
حتما
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
فکر کنم اینم در راستای سخنان آقای هاشمی رفسنجانی می باشد که گفته اند به نیروی نظامی نیازی نداریم و حتی امید به دوره دوم دولت آقای روحانی بسته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
"ما فقط در صورتی پیشرفت میکنیم که نیروی نظامی نداشته باشیم.کاملا باید زیر چتر دوستان آمریکایی قرار بگیریم،اونوقت دیگه هیچکس جرات نداره به ما چپ نگاه کنه....مثل برادران ژاپنی یا دوستان آلمانی.البته چند تا از این خورده کشورها مثل چین و فرانسه و ایتالیا و...هم پیشرفت کردن ولی استثنا هستند و خیلی باب میل ما و دوستان آمریکایی ما نیست.بازهم البته منظور از نیروی نظامی همون سپاه و بسیج و قدرت موشکیه،وگرنه میتونیم سرباز وظیفه داشته باشیم و اتفاقا باید حساب جدیدی روی نیروهای وظیفه بازکنیم."
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
به کوری چشم هاشمی مه هیچ وقت زیر چتر غیر خدا نمیریم به فضل خداوند
یاعلی ع
omid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
خوب این جماعت هم رفیق همون حضراتی هستند که در دوران دولت های قبل درخواست رسمی می فرستادند برای غرب و راه کار بهشون میدادند که ایران را از چه طریقی میتونن تحریم کنند
تعجبی نداره که اینها هم همون راه را دارن میرن
s.m.z
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
با سلام ، ممنون از مطلبتون
لطفا کانال رسمیتون رو در پیام رسان سروش ایجاد کنید، منتظریم، در ضمن حضورتون در بیسفون هم کم رنگ شده، لطفا اونم پیگیری کنید. با تشکر.
ناشناس
Germany
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
کنوانسیون حقوق کودکان دقیقا این را می خواهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
خبر پراکنی دانشجو !! دست از ... بردار و به دامن ملت برگرد اینقدر با حرفهای بی خردانه باعث دوری مردم از خودت نشو . تاکی میخوای روشنایی رو انکار کنی ؟ و در جهل و تاریکی بسر ببری ؟؟؟
محمد تاتینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
باشه اقا تو خوب!
همه بد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
اگر دولت دربرابر این انتقادات درست پاسخ منطقی دارد بدهد تا همه از جهل و تاریکی نجات پیدا کنند، نه اینکه تا کم آورد شروع کند به توهین علیه منتقدان/اقای باخرد و فهیم
ممد
-
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
جانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چیشده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه داریم ؟مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
راست میگه دیگه، حالا اینقدر آفتاب تابان برجامو نبینید که عذاب الهی نازل بشه هممون بریم به جهنم....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
وقتی می فرمایید که در کمیسیون قضایی به تصویب رسیده و بعد باید در صحن مجلس مطرح شود و پس از آن به تایید شورای نگهبان برسد، چرا همه را به پای دولت نوشته اید؟ اگر مجلس و شورای نگهبان تصویب کردند می شود قانون و دولت و همه باید آن را اجرا کنند. کور و کر که نستند، چشمشان را باز کنند اگر خطاست تصویب نکنند. برجام هم که همین روند را طی کرد و به تایید رهبری رسید چرا باز هم فقط دولت مقصر شناخته شده؟ البته مطمئنم که منتشر نمی کنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
اگر دولت به تمام ۹ شرطی که مقام عظم رهبری در پذیرش اجرای برجام عمل میکرد این اشکالات پیش نمی آمد. مثلا یکی از شروطی که ایشان بیان فرمودند این بود که اجرای تعهدات ایران باید همزمان با برداشته شدن تحریم ها صورت بگیرد /یکی دیگر از شروط این بود که امریکا و طرف های غربی حق ندارند تحریم های جدیدی به بهانه حقوق بشر و.. وضع کنند/ خوب دیدیم که هم امریکا تحریم ها رو فقط روی کاغذ برداشت آنهم به صورت تدریجی و نه همزمان و بلا فاصله بعداز اجرای برجام تحریم هایی به بهانه موشکی و حمایت از تروریسم علیه ایران وضع کرد/ گناه دولت این است که چرا به شروط ۹ گانه عمل نکرد و به گرگی همچون امریکا اعتماد کرد/ حالا علی اقا یا خبر ندارید که چی شده یا به نفعتان نیست که خبر داشته باشید!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
دوست عزیز! بنده نه بی خبرم نه نفعی می برم، نه دولتی هستم و نه دستم در جیب دولت و ملت. این طور که فرموده اید اگر به توصیه ها عمل می کردند که گویا همسایه ای توصیه هایی کرده و اعضاء خانه به آن عمل نکرده اند. مساله برجام و انرژی هسته ای مساله ای کوتاه مدت و کوچک نیست که وابسته به عمل یک دولت و در عالی ترین سطح نظام برای آن تصمیم گیری می شود. مطمئناً رهبری هم اشراف اطلاعاتی و هم قدرت اجرایی و هم مسئولیتشان بیشتر از من و شماست و لازم است در هر جایی که انحرافی می بینند جلوی آن را بگیرند. اگر کار به توصیه درست می شود که همه بلدند توصیه کنند.
سید علیرضا منتظرالمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
ولی امرمسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند:
بایستی حضور شما، وضعیّت شما، حرکت شما جوری باشد که دشمن را دچار رعب کند. دشمن متجاوزِ بالطّبع است؛ طبیعت جهان‌خواران تجاوز است، جلو آمدن است، تصرّف است، پنجه انداختن است، طبیعت اینها است؛ اگر خاک‌ریز شما قابل نفوذ باشد، نفوذ میکند؛ باید جوری حرکت کنید که او احساس کند نمیتواند نفوذ کند.
** اگر محض رضای خدای یک بار به حرف های رهبر فرزانه و حکیممان گوش می کردند و اینقدر در مقابل دشمن کوتاه نمی آمدند الان این اتفاقات و یا بهتر بگیم افتضاحات پیش نمی آمد. دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید و یا همون دیپلماسی لبخند باعث این وضعیت مسخره شده است. ایران بعد از زمان قاجار تا به حال شاهد چنین وضعیتی نبوده است**
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
بچه هم ُ خوب فهمیده ُ این پروتکل اختیاری ننگین ُ قراره تیشه به ریشه اش بزنه ُ بخاطر همین بدجوری داره گریه می کنه .
ارسال نظرات
آخرین اخبار