چرا باید تیم اقتصادی دولت را با این همه دستاورد اقتصادی از هم بپاشیم؟
نوبخت:
معاون رئیس جمهور گفت: آیا تیم اقتصادی را که نرخ تورم بالای ۴۰ درصد را به زیر ۸ درصد رساند و رشد اقتصادی منفی هفت درصد را به ۴.۴ درصد افزایش داد باید از هم بپاشیم؟
تعداد نظرات: ۵
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
جیب ما که رشد اقتصادی ندید !!! (برخلاف فرموده ی آقای رئیس جمهور در زمان انتخابات)
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
تا زمانی که مرجعی ایجاد نشود تا در برابر آمارها و اعلام عملکردهای دروغین مسئولین عکس العمل قانونمند نماید این گونه آمارها و رفتارها ادامه خواهد داشت.
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
دقیقا در شرایطی که فصل پاسخگویی مدعیان و مدافعان برجام فرا رسید و هر روز برگی دیگر به دروغ بودن وعده های برجامی بر ملا می شد، بعیدی نژاد که رئیس کمیته تخصصی و کارشناسی برجام بود را بدون هیچگونه دلیل خاصی به عنوان سفیر ایران در انگلستان فرستادند تا با این حربه، میزان فشارها بر دولت، ظریف و برجام به حداقل برسد.
این تجربه موفقی بود برای دولت، نه مجلس عکس العملی نشان داد، نه رسانه ها و نه هیچ کس دیگری .
سربدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
باید ببینیم آیا تجربه موفقیت آمیز فرار بعیدی نزاد از روز حساب برجام، بر آقای فانی نیز محقق می شود و ایشان می تواند از صدها سوال فرار کند .
بنظر میرسد دولت این بار یک ضلع از سناریوی بعیدی نژاد را بخوبی پیاده نکرده است که آن هم ارسال فانی به خارج از کشور می باشد. با این تفاوت که اگر قرار باشد ایشان به جایی مهاجرت کند یقینا باید مکانی باشد که به قول اصلاح طلبان خبری از تکنولوژی و اخبار و اطلاعات نباشد که با این تفاسیر بهترین مکان برای آقای فانی کشور گینه بیسائو می باشد. شاید آنجا باشد که از دست افکار عمومی، دستگاههای امنیتی و قضایی ایران در امان باشد.
ملک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
برای اینکه تپه ای رو سالم نذاشتند
ارسال نظرات
آخرین اخبار