به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دومین رویدادِ «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟»، ویژه معلمان این کتاب توسط «باشگاه مدرسان سواد رسانه ای» روزهای پنجشنبه و جمعه (20 و 21 ماه) با محوریت آموزش تدریس فصول 2، 3 و 4 کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم و تجربه نگاری تدریس سواد رسانه ای و با حضور جمعی از مولفین کتاب پایه دهم و پژوهشگران و مدرسان مجرب این حوزه برگزار خواهد شد.
پس از استقبال معلمان از نخستین رویداد «چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه ای را تدریس کنیم؟» که یکم مهر ماه سال جاری با محوریت ارائه دیدگاه کلی از کتاب و شیوه های تدریس فصل 1 کتاب برگزار شده بود، و با توجه به پیشرفت سیرِ این کتاب درسی در مدارس و نیاز روزافزون معلمان سراسر کشور، در رویداد دوم تصمیم گرفته شده است تا فصول 2، 3 و 4 کتاب با محوریت شیوه های تدریس برای معلمان این حوزه ارائه شود. همچنین در نیم سال دوم سال تحصیلی فصول باقیمانده کتاب در رویداد دیگری توسط باشگاه مدرسان سواد رسانه ای ارائه خواهند شد.
کارگاه تجربه نگاری تدریس سواد رسانه توسط دکتر لیلا وصالی ، محمد صادق باطنی و جمعی از مدرسین ، شیوه های تدریس فصل 2 کتاب تفکر و سواد رسانه ای: دکتر علیرضا موذن (عضو هیأت تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای)، بیان تجربیات پژوهشی - عملی در حوزه آموزش سواد رسانه ای: دکتر بهاره نصیری (مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای)، وحیده شاه حسینی (مدرس و پژوهشگر سواد رسانه ای) و شیوه های تدریس فصول 3 و 4 کتاب تفکر و سواد رسانه ای: حسین حق پناه (عضو هیأت تالیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای) در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد مهلت ثبت نام برای علاقمندان حضور در این کارگاه تا ساعت 16 آبان ماه است.