آخرین اخبار:
کد خبر:۵۶۵۰۶۷

نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» با سخنرانی دو پژوهشگر حوزه کمپین‌های انتخاباتی، در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری گروه رسانه و فرهنگ موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی  دانشگاه تهران، نشست تخصصی «تبلیغات سیاسی و سواد رسانه‌ای» را برگزار می‌کند.

 

این نشست با حضور دکتر محمد کمالی‌زاده، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، و شراره عبدالحسین‌زاده، دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی سیاسی و پژوهشگر کمپین‌های انتخاباتی، فردا یکشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل این پژوهشگاه به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به میدان ولی عصر (عج)، خیابان دمشق، شماره ۹، برگزار می‌شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار