عربستان کشور فراعنه را فلج کرد
در حالی که رسانه‌ها از وجود میانجیگری برای حل اختلافات عربستان و مصر در جریان حضور ملک سلمان و عبدالفتاح السیسی در امارات خبر داده بودند، رئیس جمهور مصر بدون دیدار با پادشاه عربستان ابوظبی را ترک کرد.
تعداد نظرات: ۸
اسد نجار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
الان موقعی است که همه کشورهای عضو و طرفدار مقاومت ه کمک مصر بشتاند و نگذارند سعودی ها مصر را فلج کنند تا امروز وسیله دلارهای اد اورده همه کشورهای ضعیف عربی را استعمار و استحمار کرده اند تا یکی اعتراض کرده یا مانند مبارک خلع شده یا مانند سوریه و عراق جنگ مذهبی راه انداخته اند و کشور ها را فلج میکنند . اما اگر مقاومت کنند هیچ کار دیگری از دست انها و ارباانشان بر نمیاد دیگه ؟ تمام و تمام ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
اینقدر شتابزده تحلیل نکنید. یادتونه بعد جنگ غزه، اردوغان توی یه جلسه ای با نخست وزیر اسرائیل جنگ لفظی پیدا کرد و مصاحبه تلویزیونی را ترک کرد؟ یادتونه چقدر توی ایران اردوغان را بزرگش کردند؟ همون آقای اردوغان را الان هم تحویل بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
تنها هنری که تازیهای متحجر سعودی دارند قطع دلارهای باد اوردهشان است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
این اصطلاح بسیار احمقانه است که بکار برده اید مانند همان اصطلاحی که ما ایرانی ها کشور اتش پرست می دانند. امروز هم مصر بسیار بیشتر از ما طرفدار عربستان است و چند پیش شکایتی به طرفداری از عربستان بر علیه ما به سازمان ملل ارائه کردند که مصر و عمان هم آنرا امضا کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
دنیای امروز دنیای پول است و هر حکومتی پول داشته باشد هر کار کثیفی ممکن هست انجام بده
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
بالاخره یه عرب هم پیدا شد که شرف را به پول وهابیون ترجیح داد!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
سلام.
من به جای شما بودم حتی اخبار آب و هوا را هم از رسانه های سعودی نقل نمی کردم. رسانه های غربی حداقل سعی می کنند خود را بی طرف نشان دهند ولی این خبیث ها یک روده راست در شکمشان نیست و هیچ ابایی از دروغ های شاخ دار هم ندارند.
فرهاد
Germany
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
بهترایران وروسیه میرن به جاش سرمایه گذاری میکنن خخخخخخخ
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار