پشت پرده جنجال‌آفرینی‌های اخیر
باشگاه دانشجویان/
اساسا تنها نسخه شفایی که تئورسین‌های دولتی برای درمان بیماری‌های متعدد ناشی از سیاست‌های شکست خورده‌شان تجویز می‌کنند، جنجال‌آفرینی رسانه‌ای؛ موج سواری بر احساسات سیاست زده و تبدیل شدن گزاره «نتوانستیم» به گزاره «نگذاشتند» در هوچی گری‌های روانی و رسانه‌ای است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
برادر عباس خیلی ژست خوشگلی گرفتی. از اون ژست هایی که بعد ها کم کم راهی ارگانهای همین دولتت می کنه (شاید هم کرده)که اینطوری بهش می توپی. من امثال شما سیاسیون رو یه نون به نرخ روز خور بیشتر نمی بینم که بازی با کلمات رو خوب بلدین. تهران نشستی نفست از جای گرم در میاد. شماها اوصول اولیه علم اقتصاد و توسعه را نمی دانید. فکر می کنید مثلا در دولت های قبل این مشکلات نبود. اصلا صحبت احمدی نژاد و روحانی و ... نیست. هر چند این دولت فعلی که به نظر من کلا داغونه. از همه نظر. منتها صحبت اینه که تمامی مشکلات ما از سیاست های کلان نظامه. همین....
حمید رضا ی...
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
همیشه اینطوری نقد می کنید ؟
از نوع نقد یکطرفانتون و همون جمله سخیفی که فرموده اید شما اصول اولیه ....... معلوم است که باید ذهنتان را به تعمیرگاه مجاز ببرید.....
اگر روزی به بچه حزب اللهی گفتند تند رو نباید تعجب کرد بخواطر وجود ذهن های شماست و چقدر حضرت علی ع زیبا فرمودند که جاهل یا افراط می کند یا تفریط---- بچه مذهبی ها چقدر قشتنگ همدیگر را می کوبند!!!
بشما بگید دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
سلام
من عباس آقا رو چند ساله میشناسم و این حرفا به ایشون نمیچسبه، همه رو با خودتون مقایسه نکنید. ایشون اهل تهران نیست و تهران نشین هم نیست. و اینکه خودشون ارشد اقتصاد دارن که میفرماید از اقتصاد چیزی نمی دونن. سوم اینکه اینجا آقای احمدی نژاد چیکاره است. ایشون به این دولت انتقاد کرده و این دولت هم باید جواب بده نه مقایسه با دولت یا دولت های قبل.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار