آخرین اخبار:
کد خبر:۵۸۱۷۰۶

موضوعات و شاخص‌های داوری جشنواره برترین‌های تبلیغات اعلام شد

دبیرخانه «جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران» موضوعات و شاخص‌های داوری در این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با هدف ارزیابی آگهی‌های تبلیغاتی در هر رشته‌ای، شاخص‌هایی تعیین شده و برای هر شاخص طیفی از امتیازات منظور شده است. در بخش تعیین موضوع برای هر رشته ارزیابی، موضوعات متنوعی در نظر گرفته شده در زیر عناوین رشته‌ها و موضوعات داوری و نیز شاخص‌های ارزیابی آنها اینجا قابل مشاهده است.

 

همچنین بر اساس این گزارش، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره این جشنواره، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده، تبلیغات می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به افزایش رشد تولید ناخالص ملی تاثیر بگذارد و امروزه ثابت شده است این تاثیر با تبلیغات دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی قابل افزایش هم است.

 

سفیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور این جشنواره که طی روز ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد، گفت: امید است با رویکرد داوری واقعی و کیفی، آثار برگزیده، چراغ راهنمای بودند برای ارتقای کیفیت آگهی‌های تبلیغاتی در کشور باشد.

 

در این آیین، از پوستر جشنواره رونمایی شد و حاضران در جلسه که مدیران روابط عمومی و مدیران آژانس‌های تبلیغاتی بودند، دیدگاههای خود را برای برگزاری مناسب این رویداد مطرح کردند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار