به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با هدف ارزیابی آگهیهای تبلیغاتی در هر رشتهای، شاخصهایی تعیین شده و برای هر شاخص طیفی از امتیازات منظور شده است. در بخش تعیین موضوع برای هر رشته ارزیابی، موضوعات متنوعی در نظر گرفته شده در زیر عناوین رشتهها و موضوعات داوری و نیز شاخصهای ارزیابی آنها اینجا قابل مشاهده است.
همچنین بر اساس این گزارش، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترینهای تبلیغات ایران در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره این جشنواره، گفت: طبق بررسیهای به عمل آمده، تبلیغات میتواند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به افزایش رشد تولید ناخالص ملی تاثیر بگذارد و امروزه ثابت شده است این تاثیر با تبلیغات دیجیتال و رسانههای اجتماعی قابل افزایش هم است.
سفیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور این جشنواره که طی روز ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار خواهد شد، گفت: امید است با رویکرد داوری واقعی و کیفی، آثار برگزیده، چراغ راهنمای بودند برای ارتقای کیفیت آگهیهای تبلیغاتی در کشور باشد.
در این آیین، از پوستر جشنواره رونمایی شد و حاضران در جلسه که مدیران روابط عمومی و مدیران آژانسهای تبلیغاتی بودند، دیدگاههای خود را برای برگزاری مناسب این رویداد مطرح کردند.