از سیر تا پیاز اپلیکیشن‌های موبایلی درخواست تاکسی/ چه‌کسی بود صدا زد تپ‌سی!؟
گزارش/ سبک زندگی
ماجرا از یک «مناظره» در تلویزیون آغاز شد. برنامه روز جمعه ۲۹ بهمن، تاثیر مهمی در تغییر معادلات این دو اپلیکیشن محبوب داشت. آژانس‌ها طلبکار بودند و می‌گفتند تپ‌سی مجوز ندارد.
تعداد نظرات: ۶
یک مسافر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
من یکسالی هست تقریبا تمام سفرهام رو با این نرم افزارها می رم...امیدوارم با گسترش استفاده از این نرم افزارها آزانس ها به خودشون بیان! هفته پیش من بعد از اینکه نتونستم اسنپ بگیرم از آژانس ماشین گرفتم از میدان ولیعصر تا محمودیه (بالای پارک وی) 35 هزارتومان گرفت!!!! تازه راننده مسئول آژانس بود و دیگه امکان شکایت هم نبود... برای برگشت از همون مسیر با اسنپ اومدم و مبلغ کرایه 12500!!! یعنی تقریبا سه برابر قیمت از من پول گرفت و دست من مسافر هم به هیچ جا بند نبود. فقط امیدوارم این مساله که در ساعات خاصی راننده های این دو نرم افزار برخی سفرهای محدوده مرکزی شهر رو پذیرش نمیکنن رفع بشه که بشه در تمام وقت از این نرم افزار ها استفاده کرد.
م ع ف
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
سلام. سبک نگارش گزارش، خیلی جالب و جذاب است. از این سبک، بیشتر استفاده کنید.
موفق باشید
تاکسی آنلاین قونقا
Germany
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
توی تبریز هم چنین نرم افزاری شروع به کار کرده تازگیا، با نام قونقا، واقعا عالیه، هم راننده هاش خوبند و هم قیمتهاش پائینه، تازه حق کمسیون از راننده هم فقط ده درصده
ناشناس
Germany
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
یه سری راننده های اسنپ فکر می کنن هر مسیر بدون ترافیکی که جی پی اس نشون داد باید برن، مثلا از بیمارستان امام تا مقصد من، خودم نیم ساعته از مطهری میومدم ولی یه روز اسنپ گرفتم، انداخت از آزادگان رفت و تقریبا 1 ساعت و ربع تو راه بودم، این بخاطر مسلط نبودن راننده هست
در ضمن من شنیدم این دو شرکت سرمایه گذار خارجی دارن، یعنی باز یه مبلغی میره تو جیب خارجی جماعت، بعد این مجموعه ها که مجوز درست حسابی ندارن مطمئنا اگه مشکلی پیش بیاد از هیچ طریقی نمیشه پیگیری کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
برخی گفته اند که بعد از ورشکست و تعطیل شدن آژانس ها در یکی دو سال آینده قیمت های این سرویس های آنلاین که رقیب را زمین زده اند دیگر اینگونه باقی نخواهد ماند و آن موقع معلوم می شود داستان چیست. سرمایه گذاری شرکت آفریقای جنوبی MTN در این خدمات هم می تواند چشم انداز درآمد زایی این خدمات را از حد خدمت برای رضای خدا و تعاونی بودن نوع این فعالیت را مورد تردید قرار بدهد. همچنین مقاله ای در مورد اجبار نصب برنامه مسیر یابی وابسته به اسراییلی ها ، تعقیب مسافران اوبر برای 5 دقیقه بعد از پیاده شدن از تاکسی اوبر توسط سیستم اوبر و غیره ما را از ذوق زدگی و جو گیر شدن به بررسی تمام ابعاد این پدیده های جدید دعوت می نماید.
سازمان پدافند غیر عامل هم ضروری است این گونه مسائل را دقیقا رصد و نظارت کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
فیلم منتشر شده از سواری مدیر عامل اوبر و بحث انتقادی و اختلاف او با راننده سرویس که توسط بلومبرگ منتشر شده هم جای تامل دارد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار