گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-مریم اویسی، چند سالی است که تب بازار داغ استارتاپ ها به ایران نیز سرایت کرده و حالا ایده پردازان، فرصتی برای ارائه فکر های بکر خود پیدا کردند. شاید تا چند سال پیش، اندیشه های خلاق ، به دلیل اینکه حامی نداشتند، مجال بروز و ظهور پیدا نمی کردند. اما امروز، خالقان این فکرها، می توانند حتی شده برای چند دقیقه، ایده خود را با سرمایه گذاران به اشتراک بگذارند.
با وجود اینکه ، عمر زیادی از حضور استارتاپ در ایران نمی گذرد ولی حوزه های مختلف علمی توانستند در این موضوع وارد شده و حتی حوزه های فرهنگی را نیز دخیل کنند.
استارتاپ حوزه گردشگری، از رویداد های کارآفرینی است که به همت فن بازار ملی ایران و پارک فناوری پردیس برگزار می شود. به همین بهانه با ایمان مهدی زاده ، دبیر اجرایی استارتاپ در خصوص این رویداد به گفت وگو نشستیم.
ایمان مهدی زاده دبیر اجرایی استارت آپ گردشگری درباره این رویداد توضیح داد: استارت آپهای رویدادهای کارافرینی هستند که برای اولین بار در دانشگاه شریف در ایران شروع به کار کردند و در کشورهای توسعه یافته یک کاتالیزور مناسب برای کاهش بروکراسیهای اداری میباشد.