آخرین اخبار:
کد خبر:۶۶۴۹۷۸

دستور ویژه به مدیران دولتی درباره تبلیغات در دهه فجر/ ذره بین نظارتی روی معاملات آنلاین ادارات

بر اساس ابلاغیه یک مقام اجرایی به تعدادی از سازمان‌ها و ادارات، تاکید شده است از اسراف منابع بیت المال و اقدامات تبلیغاتی پر هزینه و کم بازده به خصوص درج آگهی و اجاره بیلبورد‌های تبلیغاتی پرهزینه جدا خودداری شود.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اخبار ویژه روزنامه خراسان به شرح زیر است:
 
دستور ویژه به مدیران دولتی درباره تبلیغات در دهه فجر
بر اساس ابلاغیه یک مقام اجرایی به تعدادی از سازمان‌ها و ادارات، تاکید شده است با توجه به سیاست‌های مورد تاکید دولت و مسئولان ارشد اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی دهه فجر از سوی ستاد، معاونت ها، سازمان ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه دستگاه‌های دولتی باید تحول گرا باشد و از اسراف منابع بیت المال و اقدامات تبلیغاتی پر هزینه و کم بازده به خصوص درج آگهی و اجاره بیلبورد‌های تبلیغاتی پرهزینه جدا خودداری شود.

ذره بین نظارتی روی معاملات آنلاین ادارات
با توجه به تکالیف و الزاماتی که هیئت دولت در مصوبه اردیبهشت امسال خود برای انجام معاملات سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در نظر گرفته است، طبق بخشنامه روز‌های اخیر یک نهاد مسئول در دولت به همه مدیران مالی دستگاه‌های مهم اجرایی، از آن‌ها خواسته شده است تمامی معاملات آنلاین انجام شده توسط آن نهاد اعم از خرید، فروش و خدمات را در بازه زمانی ابتدای امسال تا پایان پاییز، در یک فرمت مشخص تهیه و تا قبل از پایان بهمن، ارسال کنند.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار