
بازاریابی دیجیتال با راهکار های کلیدی طراحی سایت اینتن

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ازخیلی زمان پیش به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار گرفته است.
طراحی وب سایت اینتن با تکیه بر تجربیات کارشناسان خود در حوزه طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ بهترین کمپین های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
دیجیتال مارکتینگ ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند سایت HubSpot که از سایتهای معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب میشود. بازاریابی دیجیتال را به عنوان چتر مفهومی معرفی کرده است.
بهتر است که بجای تعریف برای دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم ، همه ی روش ها و ابزارهای آنها را بشناسیم و به عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار دهیم
مفهوم یکتای در دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، اما تعاریف زیر ر ا می توان یک مفهوم قابل قبولی برای دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت.
دیجیتال مارکتینگ یکسری ابزار و روش های است که برای اینکه محصولات و خدمات را در فضای دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل..) به مخاطبان ارائه کنیم، آنها را مورد استفاده قرار می دهیم.
دیجیتال مارکتینگ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند.
.
نمونه های از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را در زیر برای شما معرفی کرده ایم. این موارد عبارتنداز:
- بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) وب دایرکتوری ، طراحی سایت ، تبلیغات سنتی و خریداری شده
- بهینه سازی موتورهای جستجو ( سئو چیست ؟ سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرایند گرفتن ترافیک از نتایج جستجوی " آزاد" ، "اساسی"،" سرمقاله ای" و یا " طبیعی" در موتورهای جستجو است.)
- بازاریابی محتوا (Content Marketing)
- بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
- بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
- تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
- تبلیغات بنری (Banner Advertising)
- ایمیل مارکتینگ(Email Marketing)
- بازاریابی موبایل (Mobile Marketing)
- رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ آگهی چیست : رپورتاژ آگهی چیست؟ برای نخستین بار اصطلاح رپورتاژ آگهی در سال 1945 به ادبیات رسانهها افزوده شد. در برخی از کشورها رپورتاژ آگهی قوانین بسیاری زیاد و البته سفت و سختی دارد چون در بین مخاطبان سبب اعتماد می شود و بسیار تاثیر گذار بوده است. در ایران نمی توانیم دقیقا تاریخچه ی برای آن بیان کنیم ولی از گذشته های بسیار دور به شیوه های مختلف از رپورتاژ آگهی استفاده شده است اما هم اکنون در کشور ما تاثیر گذاری زیادی داشته و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند.)
- بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
- بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Markreting)