معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از محل درآمدهای طرح ترافیک ۱۳ اتوبوس جدید خریداری شده و به یارانه بلیت اتوبوس و مترو نیز کمک شده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی در جمع خبرنگاران با اشاره به درآمد حاصل از طرح ترافیک گفت: از این محل تاکنون ۱۳ اتوبوس جدید خریداری شده و به یارانه بلیت اتوبوس و مترو نیز کمک کرده ایم. همچنین به خطوط ۶ و ۷ مترو نیز کمکهایی شده است و در خصوص هزینه کرد درآمدها، سیستم حسابرسی شورا و شهرداری نظارت کامل دارند.
وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص نظارت شهرداری بر تاکسیهای اینترنتی گفت: ابزارهای فشار و قدرتی وجود دارد که نگذارد این شرکتهای اینترنتی تحت کنترل و نظارت شهرداری قرار بگیرند. تاکنون دو بار این موضوع در دستور کار شورای عالی ترافیک قرار گرفته که هر دو بار از دستور کار خارج شده است، اما ما بر اساس مقررات به دنبال نظارت بر فعالیت این شرکتها هستیم و به زودی روند قانونی نظارت را اجرایی میکنیم.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص نرخ متفاوت پارکینگهای عمومی گفت: پارکینگهای داخل شهر تهران دو دسته هستند، برخی زیر نظر شهرداری بوده و برخی شخصی و پارکینگهای شهرداری موظف هستند که نرخهای مصوب را رعایت کنند، در غیر این صورت با آنها برخورد میکنیم.
پورسیدآقایی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص حذف محدوده زوج و فرد گفت: از سال گذشته در شورای ترافیک تهران این موضوع پیگیری میشد و مصوب شد در سال ۹۷ مطالعات تکمیلی در منطقه زوج و فرد انجام شود و اگر این گزارش به تأیید شورای ترافیک تهران رسید، در خصوص لغو محدود زوج و فرد تصمیم گیری شود.
وی افزود: این مطالعات انجام شد و نتیجه آن این بود که میزان آلودگی هوا در محدوده زوج و فرد با اعمال محدودیتها کاهش نداشته است. این موضوع در دنیا نیز تجربه شده است. هر طرح مبتنی بر محدودیت در کوتاه مدت باعث کاهش آلودگی هوا شده، اما در بلندمدت آلودگی دوباره به محدوده برگشته و حتی بیش از گذشته شده است، زیرا شهروندان سعی میکنند با خرید ماشینهای ارزان قیمت با هر دو پلاک در محدوده تردد کنند، بنابراین بر اساس نتیجه مطالعات، شورای ترافیک تهران در خصوص محدوده زوج و فرد تصمیم گیری میکند.
پورسیدآقایی با بیان اینکه پیشنهاد اولیه این است که طرح زوج و فرد برداشته شود و همه خودروها مجاز به ورود به این محدوده شوند، گفت: در واقع این محدوده حلقه دوم طرح ترافیک خواهد بود و هزینه پیشنهادی ما نیز پرداخت یک سوم نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک اصلی است که ساکنان این محدوده از تخفیفهای ویژهای نیز برخوردار شوند.
توجیه قشنگی است برای گسترش طرح ترافیک و پول گرفتن بیشتر از مردم برای خرید طرح ترافیک !!!
یعنی حالا که دولت تعهدات خودش در تأمین وخرید اتوبوس انجام نمیدهد از خود مردم میگیریم خرج خودشون میکنیم منت هم سرشون میگذاریم خیلی روش جالبی است !!!
مالیات و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و .... کمه !؟ خجالت نکشید !! پول نفس کشیدن مردم رو هم بگیرید بالاخره مردم نفس میکشند دی اکسید کربن تولید میکنند راه میرند گرد و خاک بلند میشه !!
تازه اولشه توافقنامه پاریس رو هم امضاء بکنند هزینه 17 میلیارد دلاریش رو کم کم از ملت میگیرند صبر کنید انتخابات 98 مجلس تموم بشه اونوقت قیمت بنزین رو گرانتر میکنند تا این هزینه 17 میلیاردی رو کم کم از خود ملت بگیرند
خود مسئولین با این کارهاشون مردم رو نا امید میکنند بعد میگن مردم رو نا امید نکنید !!!
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
یعنی حالا که دولت تعهدات خودش در تأمین وخرید اتوبوس انجام نمیدهد از خود مردم میگیریم خرج خودشون میکنیم منت هم سرشون میگذاریم خیلی روش جالبی است !!!
مالیات و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و .... کمه !؟ خجالت نکشید !! پول نفس کشیدن مردم رو هم بگیرید بالاخره مردم نفس میکشند دی اکسید کربن تولید میکنند راه میرند گرد و خاک بلند میشه !!
تازه اولشه توافقنامه پاریس رو هم امضاء بکنند هزینه 17 میلیارد دلاریش رو کم کم از ملت میگیرند صبر کنید انتخابات 98 مجلس تموم بشه اونوقت قیمت بنزین رو گرانتر میکنند تا این هزینه 17 میلیاردی رو کم کم از خود ملت بگیرند
خود مسئولین با این کارهاشون مردم رو نا امید میکنند بعد میگن مردم رو نا امید نکنید !!!