آخرین اخبار:
کد خبر:۷۳۲۴۶۸

روند رشد تبلیغات اینترنتی در ایران چگونه است؟

امروزه تبلیغات اینترنتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که اکثریت مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین صرف می‌کنند...

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، امروزه تبلیغات اینترنتی بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که اکثریت مردم به راحتی به اینترنت دسترسی دارند و بخش زیادی از زمان خود را در رسانه‌های آنلاین صرف می‌کنند. به علاوه، کسب‌وکارها نیز به راحتی و با صرف هزینه‌های کمتر می‌توانند برند خود را مقابل چشم مخاطبان اینترنتی که بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند، قرار دهند و تبلیغات خود را از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تحلیل  کنند. بنابراین، امروزه تبلیغات اینترنتی از اهمیت بالایی برخودار است. نمایش تبلیغ در وب‌سایت‌های معتبر که روزانه بازدیدهای زیادی دارند، یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی است.

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغاتی در بستر وب است که به کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند تا تبلیغ برند یا محصول خود در فرمت‌های بنری، همسان و ویدئویی در معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها نمایش دهند و مخاطبان هدف خود را جذب کرده و فروششان را افزایش دهند. به علاوه، صاحبان سایت ها نیر می‌توانند از طریق فروش جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت، کسب درآمد ‌کنند. تاکنون، بیش از 100 برند و کسب‌وکار معتبر ایرانی برای تبلیغات خود به مدیااد اعتماد کردند.

روند رشد تبلیغات اینترنتی در ایران چگونه است؟

آموزش بازاریابی آنلاین

اخیراً مدیااد، بلاگ خود را راه‌اندازی کرده است. در بلاگ مدیااد، اطلاعات و نکات مفیدی توسط اعضای تیم مدیااد ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که مطالب مطرح‌شده در این بخش، تنها جنبه آموزشی ندارد و یا ترجمه صرف از منابع خارجی نیست، بلکه تجربیات مدیران کمپین تبلیغات آنلاین مدیااد است که در طول زمان گردآوری شده و به صورت رایگان در اختیار تبلیغ‌دهندگان و ناشران قرار می‌گیرد. هدف بلاگ مدیااد، آموزش تئوری دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات اینترنتی نیست، بلکه هدف اصلی این بلاگ، کمک به تبلیغ‌دهندگان برای داشتن تبلیغات پربازده‌تر و ناشران برای کسب درآمد بیشتر است.

نکات تجربی مطرح‌شده در پست‌های بلاگ مدیااد به طور قابل توجهی به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به راحتی در پنل مدیااد پیاده‌سازی کنند، نرخ کلیک و نرخ تبدیل بیشتری بدست آورند و اثربخشی تبلیغات خود را افزایش دهند. به علاوه، ناشران و صاحبان رسانه نیز می‌توانند با انواع فرمت‌های تبلیغاتی مدیااد آشنا شوند و نحوه کار با پنل ناشرین مدیااد را بیاموزند.

نکات طراحی یک دکمه CTA خوب، راهکارهای کاهش نرخ بانس ریت، برنامه‌ریزی کمپین‌ بازاریابی دیجیتال موفق، نکات نوشتن عناوین تبلیغات اینترنتی، مشخصات یک لندینگ پیج خوب، معرفی ابزارهای آنالیز و نحوه استفاده از آن‌ها از جمله مطالبی است که در بلاگ مدیااد به صورت ساده و قابل فهم توضیح داده شده است.

 

 

تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر ایرانی

کمپین‌های تبلیغاتی مدیااد به صورت هدفمند اجرا می‌شود و علت اثربخشی این تبلیغات، انتخاب درست مخاطبان هدف برای هر کمپین است. تبلیغات بنری، همسان و ویدئویی، فرمت‌های تبلیغاتی مدیااد هستند که در ابعاد مختلف و در وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی قابل اجرا و نمایش هستند.

روند رشد تبلیغات اینترنتی در ایران چگونه است؟

خدمات تبلیغاتی مدیااد شامل موارد زیر است:

  • تبلیغات بنری، یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی محصولات و خدمات کاربرد دارد.
  • تبلیغات ویدئویی، یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار قرار گرفته است. پیش‌بینی شده است که در سال 2019 ، حدود 80 درصد از ترافیک اینترنت به ویدئو اختصاص داده خواهد شد.
  • تبلیغات همسان معمولا هماهنگ با محتوای اصلی وب‌سایت می‌باشد و بهتری می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند. به همین دلیل، معمولا اثربخشی بیشتری دارد و نر خ کلیک و نرخ تبدیل بهتری دارند.
  • تبلیغات ریتارگتینگ، روش تبلیغاتی موثری است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا افراد با احتمال بیشتر خرید را مجدداً مورد هدف قرار دهند. این تبلیغات در فرمت‌های بنری و همسان در مدیااد قابل اجرا هستند.
  • رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی محتوا است که در افزایش ترافیک ورودی، بهبود سئو و بهبود رتبه‌بندی سایت شما در گوگل موثر است. شما از طریق رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌های معتبر می‌توانید برند خود را به بازدیدکنندگان آن سایت‌ها معرفی کنید و آنها را به وب‌سایت خود هدایت کنید.
  • بازاریابی محتوا و سئو بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد. محتوا و سئو به شدت به یکدیگر مرتبط هستند. دیده شدن و قرار گرفتن وب‌سایت در بالاترین جایگاه صفحات جستجو برای کلیدواژه‌های مرتبط، یکی از مهم‌ترین اهداف هر کسب‌وکاری است. مدیااد به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا به این اهداف برسند.
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فرصت بزرگی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا به راحتی توجه مخاطبان را به برند جلب کنند و با ایجاد یک تجربه‌ فوق‌العاده، آن‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنند. خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مدیااد، شامل ارائه استراتژی بازاریابی، تولید محتوای خلاقانه، افزایش تعداد فالوئرها و اجرای کمپین‌های وایرال است.

 

 

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار