تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
یادداشت دانشجویی|
تقدم و تاخری برای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان نشده؛ بنابراین دست مجری باز است و شرایط سلیقه‌ای عمل کردن آن را فراهم کرده است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
سلام ،متن کامل و سنجیده ای است. غلبه مفاهیم انتزاعی بر مفاهیم انصمامی تفسیر پذیری سند را توسعه داده و تفاوتهای ادراکی مجریان عامل تناقضات رفتاری در اجرای سند می گر دد. همین مشکل امکان نطارت و کنترل آن ا کاهش می دهد. موفق باشید. به امید روزی که جوانان این مرز و بوم عاملان اجرای دقیق تر ارزش های اسلام انقلابی شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
با سلام بنده دبیر آموزش و پرورش هستم.متاسفانه با اینکه سند تحول راهبردهای بسیار ارزشمندی دارد اما در آموزش و پرورش در حد یک سند خشک و با دافعه و به عنوان دوره ضمن خدمت تنزل پیدا کرده است که اغلب همکاران بدون درگیر شدن در محتوا و فقط به جهت ساعات ضمن خدمت دوره را سپری نموده اند. ضمن اینکه در بعضی مدارس در قالب طرح تعالی اجرا میشود که بسیار وقت گیر و انرژی بر شده و عملا نیروی معلم را در مدرسه می کاهد. کاش راهکار مناسبی جهت اجرایی شدن این طرح به نحو جذاب و موثر و مطلوب اندیشیده شود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار