طرح خرید خدمات آموزشی موجب گسترش اشرافیت آموزشی و فساد در مدارس می‌شود/ نمایندگان از اجرای این طرح خسارت‌بار جلوگیری کنند
طرح «خرید خدمات آموزشی» زیر ذره‌بین دانشجویان|
طرح خصوصی‌سازی مدارس و خرید خدمات آموزشی و در کل آمدن پول به وسط میدان آموزش و پرورش به معنای آشکار، شانه خالی کردن دولت از وظایف بسیار پیش پا افتاده و اولیه خود است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
به نظر من هدف كاهش هزينه دولت نيست هدف خوردن هزينه آموزشي است كه دولت چشم طمع به آن دوخته است.مثل اژدهايي كه سير نمي شود و همه چيز را مي خواهد ببلعد براي چنين موجودي گسترش بيسوادي و عقب ماندگي مردم و كشور مهم نيست چون مثل هميشه خواهند گفت نمي گذارند و ممكن نيست ، نمي توانيم، تقصير نظام است كه اسلامي است و اگر ضد اسلام بود پيشرفت مي كرديم. متاسفانه علت عقب ماندگي كشور ما خائنين با اين صفات هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
خدا مارو از شر این دولت خلاص کند.
بخدا نمی دونم با حقوق 1200 همسر کارگرم بسازم یا این خبرهای پولی شدن مدرسه بچه هایم را بشنوم.
برای شما که دغدغه نان شب را ندارید این پولها چیزی نیست اما اگر مثل خانواده های کارگری فقط به یک وعده غذایی اکتفا می کردید میفهمیدید که چی میگم.
....
خدای ما هم بزرگ است و تقاص تک تک این بی عدالتی ها را از همه شما خواهد گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام این را هم در نظر بگیرید که معلمان خدمات آموزشی حکم برده را دارند و پولی نمیگیرندکاش به این موضوع هم اشاره میکردید
جناب دلسوز
mehrad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
در بخشی از مصاحبه اشاره شده شجاع با تاکید بر اینکه با اجرایی شدن طرح خرید خدمات آموزشی کیفیت آموزشی به شدت کم میشود اظهار کرد: حقوق معلمینی که در قالب طرح خرید خدمات آموزشی به کار گرفته میشوند ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است و بیمه این معلمین نیز کامل نیست به گون‌های که اگر معلمی بخواهد از بیمه کامل بهرهمند شود باید ۵۰ تا ۶۰ سال کار کند تا از بیمه کامل بهرهمند شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار