آقای نمکی؛ خواستار لغو طرح خصوصی‌سازی از سوی وزارت بهداشت هستیم/ بیم آینده‌ای به مراتب خطرناک‌تر از شرایط کنونی
۱۶۰ نهاد و تشکل دانشجویی:
۱۶۰ نهاد و تشکل دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خطاب به سرپرست جدید وزارت بهداشت در ارتباط با آیین‌نامه موسسات آموزش عالی علوم پزشکی خصوصی، خوستار لغو هرچه سریعتر این طرح شد.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خود لیبرالهای آمریکایی هم تا این حد لیبرال نیستند!
هدف اینها فشار به مردمه و تا زمانی که رهبری و نهادهای مدعی انقلابی گری با تمام قدرت جلوی اینها رو نگیرن به کارشون ادامه خواهند داد و مردم رو بیچاره تر خواهند کرد.
به جای نامه دادن و حرف و نصیحت، باید عمل کنند، مردم دیگه فریب حرف ها و اعمال عوام فریبانه و تقدیس و توجیه اعمال برخی افراد و نهادها رو نخواهند خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
سلام
تشکر و سپاس از خبرگزاری محترم دانشجو که پیگیر این مطالبه دانشجویان گرو ههای علوم پزشکی میباشد.
از اطلاع رسانی مطلوب شما تشکر فراوان داریم
سربلند و پیروز باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
امیدواریم که مسئولین وضعیت کنونی رشته های فنی و انسانی را بدنبال اجرای موضوع مشابه مد نظر قرار داده و بی سوادی مدرن را بیشتر رواج ندهند و راه را برای ورود افراد متمول ولی فاقد استعداد لازم برای تحصیل در رشته هایی که با سلامت آحاد جامعه ارتباط دارد، باز نکنند و به جای آن به افزایش کیفیت آموزشی و توانمند کردن هرچه بیشتر دانشجویان مستعد بپردازند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
سوء استفاده جدید ، به نام (قرارداد راهبری ) یا (اجاره)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
نمایندگان ؛ اسپانسرهای مالی انتخاباتی خود را معرفی کنند .

بسیاری از چپاولگران صنایع و معادن به نام خصوصی سازی ، اسپانسرهای مالی انتخاباتی برخی رجال هستند . برای همین بعضی رجال ، زیاد نمیتوانند وارد افشای فسادهای بزرگ و مجازات تبهکاران شوند . برخی چپاولگران خصوصی سازی ؛ اسپانسرهای انتخاباتی آقایان هستند ! ... حتی برخی واگذاریها در واقع یک سرمایه گذاری برای انتخابات بعدی است . اکثر متمولین و خریداران در خصوصی سازیها به انتخابات قبلی یا بعدی مربوط میشوند . موضوع تلخی است اما متاسفانه حقیقت دارد . تامین میلیاردها تومان هزینه برای هر کاندیدا نیاز به ابزارهای خاص و هوشمندانه دارد که یکی از آنها ، خصوصی سازی است . پس انداز کن .... برداشت کن !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
بدون شرح :
واگذاری کشتارگاه اردبیل مشکلی ندارد، اما آقای پوری حسینی ، رییس سازمان خصوصی سازی و خریدار کشتارگاه اردبیل ، ۲۰ میلیارد تومان بدهکار است .

یکی از مسئولین توضیحاتی ارائه کرد: واگذاری کشتارگاه صنعتی اردبیل مشکلی نداشته، اما بعد از واگذاری وام بانکی که باید تسویه می‌شده و معوقاتی که باید پرداخت می‌شده، انجام نشده است. .... خیلی ممنون از توضیحات روشنگر شنا !!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار