معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور اعلام کرد: نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد علی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی (از نسخه شماره ۴) موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم شد.
وی اظهار داشت: این نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC جزو نشریات دارای ضریب تاثیر شناخته و در این پایگاه نمایه شده است.
معاون فناوری و پژوهش دانشگاه افزود: این فصلنامه در سامانه نشریات وزارت علوم موفق به دریافت رتبه A؛ و امتیاز ۸۸ (رتبه یک در بین نشریات پیام نور کشور) شد.