شهردار تهران چقدر حقوق میگیرند؟+ عکس
حقوق پایه شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران در حالی اعلام شده است که بیشترین پرداختی به شهرداران مناطق شمال و جنوب تهران به ترتیب مناطق یک و ۱۷ اختصاص دارد.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من به عنوان برنامه نویس با سیستم پرداخت چند سازمان برخورد داشته ام . در پرداختها مواردی مثل اضافه کارتشویقی! ، وام بلاعوض! وام بدون بهره ، کارانه و ... دیده ام که عملا مبلغ حقوق و مزایای واقعی رو خیلی با حقوق پایه متفاوت می کنه . یا همه اش رو بگید یا هیچی رو نگید . این کار عوام فریبانه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مسخره کردن ینی مارو؟
ME
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
حساس نشو.حساس شنو. منظورش حقوق پايه بود . نه حقوق دريافتي اين عزيزان خدوم. البته که 480 ميليون تومان هم بگيرن نوش جانشان. ليستي و چشم بسته راي داديم که راحت باشند بندگان خدا
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
چرا آمار دروغ چه اصرای هست وه به مردم با آمار و ارقام دروغ بخواهیم بگوییم یا ترسیم کنبم که ذهنیت ها تغیر کند شهرداری فاسد ترین سازمان است . همه زیر میزی می گیرند هم باج می گیرند هم رشوه می گیرند ..مخصوصا مدیران .... پس جان ندید برای پاکی شهرداری ...خودم چند بار طعم این زخم ها رو خورده ام . صدام هم به جایی نرسید و کسی به دادم نرسید . نمایشگاه آفتاب فروش نوروزه ... غرفه با تبلیعات گرفتیم . ولی روز اول فهمیدیم که تمام وعده ها دروغ بوده است و روز اول یک نفر هم بازدید نداشت ما هم به اعتراض عرفه را پس دادیم قرار شد پولمان را پس دهند ولی بعد از دو سال هنوز هم کسی جواب گو نبود و ۳ میلیون و ششصد تونان از من سرپرست خانواده دزدیدند ... واقعا دزدی بود کلاه برداری ....‌ من که تا آخر عمر نمی گذرم ... برای کارام هم به سازمان زیبا سازی می روم برای مجوز تابلو ... فقط با رشوه ..... ریس اصناف از یک مشتری من برای مجوز تابلو مبلغ ده میلیون گرفته است . هر چا شکایت برای رسیدگی نکردن کارها به شورا و به سازمان زیبا سازی کردم جواب نگرفتم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
دادا شما که سرو صدا کردی و صدات بجایی نرسیده ماشاء الله شجاع هم هستی چرا حالا از فیلترشکن استفاده کردی که IP امریکا افتاده و پرچم امریکا بالای نظرت درج شده !!؟

اقا مگه توامریکا هم نمایشگاه آفتاب داریم !!؟:))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
فکر کنیم چون شورای شهرمون خوب بوده !! به امریکا هم صادر کردند ::))
ناشناس
Germany
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
مگه داریم شهردار با حقوق سه چهار میلیونی ؟شاید حقوق پایه را گفتند و دریافتی های دیگر را جزء حقوق نمی دانند؟شما چرا باورتان میشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
حقوق من هم که معلم هستم در حدود همیناست!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار