دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی از فراهم شدن امکان اعلام نظر در خصوص نحوه انجام خدمت و جلب رضایتمندی مراجعین در خصوص هر کدام از شناسههای خدمت وزارت علوم به صورت مجزا خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، با پیگیریهای حوزه دستیاری ویژه وزیر و همکاری دفتر تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت علوم، در مرحله چهارم الکترونیکی شدن خدمات، امکان اعلام نظر در خصوص نحوه انجام خدمت و جلب رضایتمندی مراجعین در خصوص هر کدام از شناسههای خدمت وزارت علوم به صورت مجزا فراهم شد.
در راستای تکریم مراجعین و رعایت حقوق شهروندی آنها نتایج نظر سنجی هر شش ماه به صورت گزارش عمومی منتشر خواهد شد.
فریدون جعفری، دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی ضمن تقدیر از این اقدام شایسته که در راستای احترام به شهروندان و مراجعین وزارت عتف صورت گرفته اعلام کرد: یکی از وظایف اساسی هر دستگاهی توجه به خواستههای مشروع و معقول مراجعین و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی آنها و مشروعیت و کارآمدی سیستم است.
جعفری افزود: نظرسنجی تعبیه شده در پایان شناسه هر خدمت میتواند با تحلیل و ارزیابیهای دقیق، وزارت عتف را در انجام بهینه و مطلوب خدمات یاری کرده و نقایص و خلاءهای احتمالی در دو حوزه را نیز شناسایی خواهد کرد همچنین امکان ارزیابی دقیق عملکرد حوزههای وزارتخانه را نیز واقعیتر خواهد کرد.
دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی گفت: در آینده نیز راه اندازی «امکان گفتگوی آنلاین کاربر با مسئول ارائه خدمت» به صورت مستقیم و در سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات فراهم خواهد شد.