
کد خبر:۷۵۲۱۹۲
برنامه ۶ گانه ستاد تنظیم بازار برای مقابله با گرانی اعلام شد
راهبردهای شش گانه ستاد تنظیم بازار با محوریت مقابله با گرانی و توزیع مناسب کالا اعلام شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد با هدف کاهش قیمت اقلام مورد نیاز، نمایشگاههای فروش بهاره در سراسر کشور، با صلاحدید ستادهای تنظیم بازار استانی فعالیت کنند و فروشگاههای زنجیرهای و اصناف نیز فروش فوقالعاده را در دستور کار قرار دهند.
همچنین تامین و توزیع کالاهای اساسی در کنار اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات در حال پیگیری و اجراست.
ستاد تنظیم بازار با هدف پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمانهای جهاد کشاورزی استانها را اجرا میکند.
بر اساس راهبردهای ستاد، مقرر شد اطلاع رسانی به موقع و شفاف از وضعیت بازار به کارگروه ملی تنظیم بازار و وزارتخانههای ذیربط منتقل شود. همچنین مصوب شد، با هدف حفظ آرامش بازار، با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق کالاهای اساسی و ضروری در استانهای مرزی مقابله شود.
همچنین تامین و توزیع کالاهای اساسی در کنار اجرای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات در حال پیگیری و اجراست.
ستاد تنظیم بازار با هدف پیشگیری از سوءاستفادههای احتمالی، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها، بازرسی اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی و سازمانهای جهاد کشاورزی استانها را اجرا میکند.
بر اساس راهبردهای ستاد، مقرر شد اطلاع رسانی به موقع و شفاف از وضعیت بازار به کارگروه ملی تنظیم بازار و وزارتخانههای ذیربط منتقل شود. همچنین مصوب شد، با هدف حفظ آرامش بازار، با پدیده قاچاق به ویژه قاچاق کالاهای اساسی و ضروری در استانهای مرزی مقابله شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.