به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، برای آموزش سئو و نکات جدید بهینه سازی به سایت سئو روز مراجعه نمایید. چگونه بدون صرف هزینه های زیاد سئوی موفقی ایجاد نماییم؟ بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر می تواند کار بسیار پر هزینه ای باشد و این مساله ممکن است برای بسیاری از تجارت های کوچک، تجارت های تازه کار و تجارت هایی که به هر دلیل در آمد کمی دارند، بسیار نا خوشایند باشد و موجب شود که آنها از گام برداشتن به سمت بازاریابی دیجیتال بیمناک گردند. بسیاری از تجارت های کوچک همواره این مساله شکایت می کننده که دلیل آنکه آنها نمی توانند با تجارت های بزرگ در صنف کاری خودشان به رقابت بپردازند این است که نمی تواند هزینه های گزاف سئو را متحمل شوند. اما دیگر جای نگرانی نیست، ما در این مقاله قصد داریم راه کار هایی را به شما بیاموزیم که شما بتوانید با استفاده از آنها با کمترین هزینه یک سئوی موفق ایجاد نماید که بتواند تضمین کننده موفقیت شما گردد.
گوگل به عنوان یک موتور جستجوگر جستجو های دقیق زمانی که افراد به گوگل مراجعه می کنند، به دنبال چیز کاملا مشخصی هستند. برای مثال آنها می خواهند بدانند که چگونه باید یک کار مشخص را انجام دهند و یا می خواهند درباره یک موضوع مشخص اطلاعات کسب کنند و یا تفاوت میان دو یا چند چیزا را متوجه شوند.
گوگل معمولا به عنوان ابزاری برای یافتن پاسخ سوالات استفاده می شود و خودش به عنوان یک پلتفرم ویدئویی برای مشاهده ویدئو ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. منبع پاسخگویی سریع زمانی که کاربران چیزی را در گوگل ویدئو جستجو می کنند انتظار دارند پاسخی دریافت کنند که کاملا مطابق با آنچه جستجو نموده اند باشد و این پاسخ بتواند به سریع ترین و مستقیم ترین حالت نیاز آنها را بر آورده نماید.
از این رو ویدئو هایی که با اهداف تبلیغاتی و یا سرگرمی ایجاد می شوند شانس کمتری برای رتبه بندی در گوگل ویدئو را دارند، البته این مساله کاملا بستگی به موضوع جستجوی کاربر دارد و همچنین منابع موجود، اما زمانی که منابع متعددی موجود باشند گوگل ویدئو آنها را برای نمایش داده شدن در صفحه نتایج جستجو ها انتخاب می کند که به سریع ترین حالت پاسخ کاربر را درباره مساله ای که مد نظر دارد بدهند.
کیفیت نتایج گوگل اهمیت بسیاری به رضایت کاربران از نتایج ارائه شده در صفحه نتایج جستجو ها می دهد زیرا این مساله موجب می شود که تمامی کاربران آنچه را که می خواهند در صفحه نتایج بیابند و در فرصت های بعدی مجددا به گوگل مراجعه کنند. از این رو گوگل ویدئو های با کیفیت را به دیگر ویدئو ها ارجح می داند حتی اگر سازندگان ویدئو های کم کیفیت تر در گوگل ادوردز مبلغ بیشتری را برای تبلیغات به گوگل پیشنهاد کنند باز هم گوگل ویدئو های با کیفیت را به ویدئو های کم کیفیت ترجیح می دهند. البته این مساله که گوگل دقیقا کدام ویدئو ها را با کیفیت فرض می کند، هنوز کاملا مشخص نیست زیرا گوگل درباره چگونگی عملکرد الگوریتم هایش اطلاعاتی منتشر نمی نماید از این رو هیچ کس دقیقا نمی داند که این الگوریتم ها دقیقا کیفیت را چگونه تشخی می دهند. تنها چیزی که در این باره کاملا مشخص است آن است که گوگل کیفیت را فدای دریافت هزینه بیشتر نمی کند.