هجوم دلالان خودرو به تلگرام و اینستاگرام / ۶۳۰ هزار خریدار در دام ۲۰ کانال و پیج دلالان افتادند + جزئیات
کد خبر: ۷۷۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کار‌های اینترنتی با بیان اینکه پس از ممنوع شدن درج قیمت در آگهی خودرو، فروشندگان و خریداران خودرو به شبکه‌های اجتماعی غیررسمی کشانده شدند، جزئیاتی از فعالیت ۲۰ کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی دلالان ارائه داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار