کد خبر:۷۷۳۱۶۳

رسانه مسئولیت اجتماعی ستاد امر به معروف آغاز به کار کرد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای تبیین و اشاعه رویکرد‌های جدید خود و اجرای وظایف قانونی این ستاد در امر فرهنگ سازی و آموزش اقامه فریضتین توسط آحاد مردم، رسانه مسئولیت اجتماعی با عنوان "منادی مدیا" را راه اندازی کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای تبیین و اشاعه رویکرد‌های جدید خود و اجرای وظایف قانونی این ستاد در امر فرهنگ سازی و آموزش اقامه فریضتین توسط آحاد مردم، رسانه مسئولیت اجتماعی با عنوان "منادی مدیا" را راه اندازی کرد.

بنابر اصل هشتم قانون اساسی نسبت به تصریح امر به معروف و نهی از منکر همگانی "مردم به مردم" و "مردم به مسئولان (دولت) "، ستاد امر به معروف موظف به آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و آموزش اصول و چارچوب‌های امر به معروف و نهی از منکر برای اقشار مختلف جامعه است؛ لذا طی ماه‌های اخیر و با تغییرات ایجاد شده در ساختار و رویکرد‌های این ستاد، تبیین و ترویج دو محور "مسئولیت پذیری اجتماعی" و "بی تفاوت نبودن" افراد نسبت به جامعه، محیط اطراف و هم نوعان خود، در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قرار گرفته است.

رسانه مسئولیت اجتماعی "منادی مدیا" با هدف تبیین اصول، شرایط، بستر‌ها و روش‌های امر به معروف و نهی از منکر صحیح در جامعه و نیز تلاش در راستای فراگیری و همگانی شدن این فریضتین قرآنی طراحی و راه اندازی شده است.
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار