کد خبر:۷۷۷۴۷۶

«درک تئوری رسانه» جدیدترین اثر ساقی به چاپ رسید

تاریخ تئوری رسانه‌ها، فرآیند تولید، محتوای رسانه‌ها، تئوری‌های ناظر بر تاثیر رسانه‌ها بر مخاطبان و تحولات و تئوری رسانه‌ها از بخش‌های مختلف این کتاب است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این کتاب یک راهنمای مقدماتی برای تئوری‌های اصلی مربوط به رسانه است. کوین ویلیامز، پروفسور ارتباطات در دانشگاه سو آنسا، در این کتاب می‌کوشد بر اهمیت استفاده از تئوری نه تنها در جهت فهم نقش رسانه‌ها در جامعه، بلکه در درک ابعاد خاصی از فرآیند ارتباطات و رسانه‌های جمعی تاکید کند.

این کتاب با اشاره به توسعه تاریخی تئوری‌های مربوط به رسانه‌ها، به معرفی برخی از رویکرد‌ها و چشم انداز‌های اساسی می‌پردازد که تئوری رسانه را شکل داده‌اند؛ رویکرد‌هایی نظیر مارکسیسم، لبیرال- پلورالیسم، فمنیسم و پست مدرنیسم.

همچنین تاریخ تئوری رسانه‌ها، فرآیند تولید، محتوای رسانه‌ها، تئوری‌های ناظر بر تاثیر رسانه‌ها بر مخاطبان و تحولات و تئوری رسانه‌ها از بخش‌های مختلف این کتاب است.

کتاب «درک تئوری رسانه» با ترجمه رحیم قاسمیان و با تلاش انتشارات ساقی در ۲۵۷ صفحه، سومین چاپ خود را با طراحی جلد جدید راهی بازار نشر کرد.
 
«درک تئوری رسانه» جدیدترین اثر ساقی به چاپ رسید
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار